Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سویا از تساوی منجر به حذف تیمش مقابل دورتموند می گوید. 

جولین لوپتگی از حذف سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، تیم های دورتموند و سویا در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند، این بازی با نتیجه 2-2 تمام شد و دورتموند در مجموع با نتیجه 5-4 حریف اسپانیایی خود را شکست داد و به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولین لوپتگی، سرمربی سویا در صحبت هایش پس از بازی گفت.

به نظرم فرصت زدن گل سوم را از دست دادیم، در نیمه اول حتی فرصت های بیشتری هم خراب کردیم. دورتموند بهترین ضدحملات را در جهان می زند. اعتقادمان بر این بود که می توانیم صعود کنیم اما واقعا حیف شد. تیم حریف عملا از زمین خودش خارج نمی شد اما کیفیت فردی بازیکنانش کمک زیادی به آنها رساند. هالند؟ او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و ما را مجازات کرد، شاید بیشتر از حد لازم. قصدمان صعود از این مرحله بود و به نظرم شایستگی اش را هم داشتیم. 

اخبار داغ 

تعجب پرسپولیسی ها از روند صدور حکم شایان مصلح | پای سپاهان وسط است؟ اولین واکنش محمود فکری بعد از جدایی از استقلال دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت محرز در صدر لیست رئال مادرید برای تابستان نیمار بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است

اسطوره بایرن مونیخ معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را شکست داد.

طرفداری | لوتار ماتئوس شانس بایرن مونیخ را برای صعود به نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیش‌تر می‌داند.

به گزارش مارکا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا شب در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. دو باشگاه بزرگ و دو رقیب سنتی در اروپا، پس از 6 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا میزبان نبرد اول خواهد بود.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را حذف کرد و احتمال صعود بایرن به نیمه‌نهایی بیش‌تر است. ماتئوس در این خصوص گفت:

در مقابل رئال مادرید، بایرن کمی شانس بیشتری دارد. دلیلش؟ رئال مقابل منچسترسیتی خوش شانس بود که صعود کرد. شنیده‌ام که روحیه در رختکن بایرن بهتر از گذشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏