Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:47:10 GMT

سقوط درخت، جان مرد جوان را گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۳۳۵

سقوط درخت، جان مرد جوان را گرفت +عکس

باشگاه خبرنگاران: سقوط درخت مرگ یک مرد محلی در انگلیس را رقم زد. «رایان اُکارول» ۲۵ ساله به همراه همسر و برادر ۱۱ ساله‌اش در چادر مسافرتی حضور داشتند که ناگهان یک درخت روی چادر آن‌ها سقوط کرد. این اتفاق در پارکی در محله «تِهیدی کانتی» واقع در منطقه کورنوال رخ داد.

در لحظه وقوع حادثه همسر و برادر قربانی نیز در داخل چادر حضور داشتند، اما به آن‌ها آسیبی وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال قربانی که با فرود این درخت حدودا ۶ متری روی سرش دچار جراحت شدید شده بود جانش را از دست داد.

رایان که یک تاجر محلی بود به همراه همسر «استفانی لیل سانچز» و برادرش «نیک» برای گذراندن تعطیلات به این پارک رفته بودند. آن‌ها پس از رسیدن به این پارک در ساعت ۱۱ شب تصمیم گرفتند تا چادر درختی خود را روی سه درخت دقیقا در یک مسیر پیاده روی در نزدیک پارکینگ دایر کنند.

آن‌ها با استفاده از نور چراغ قوه تلفن همراه این چادر را راه اندازی کردند که همین مسئله موجب شد تا رصد مقاومت سه درخت انتخاب شده برای نصب چادر به خوبی انجام نشود. با این حال برادر ۱۱ ساله قربانی تلاش کرد تا به او کمک کند، اما تلاش او و همچنین تیم اورژانس پزشکی برای نجات جان رایان بی نتیجه ماند و او در محل حادثه جان سپرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: چادر مسافرتی سقوط درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در عملیات جستجوی بیش از ۵ ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.
روح الله فدائی افزود: گروه های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین جسد فرد را پیدا می‌کنند، که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.
وی از شهروندان خواست هرگز بدون تجهیزات مناسب یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات نداشته باشند و حتما به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

دیگر خبرها

  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند