Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور با هدف تعامل با نمایندگان کنگره در خصوص برجام، روز چهارشنبه به کمیته امور خارجی می‌رود.

وی همچنین با اشاره به نامه ۱۴۰ قاون‌گذار از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به وزیر خارجه درباره لزوم دستیابی به توافقی «جامع» با ایران گفت که آنچه در این نامه به آن اشاره شده است، با رویکرد ما درباره توافق هسته‌ای ایران تطابق کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرایس بار دیگر با تاکید بر این‌که رویکرد ما به طور مختصر نخستین اقدام «عمل» در برابر «عمل» است، گفت که اگر ایران به تعهدات برجامی خود پایبند باشد، آمریکا هم در مسیر مشابهی قدم خواهد گذاشت و سپس از آن به عنوان سکویی برای توافقی مستحکم‌تر استفاده خواهد کرد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آنتونی بلینکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

رئیس اداره سیاسی حماس در خارج سامی ابوزهری امروز چهارشنبه، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا را تلاشی برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش مشرق، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج، اظهارات وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن مبنی بر اینکه «حماس مانع دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا است» را تکذیب کرد.

سامی ابوزهری در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز تصریح کرد که «چنین اظهاراتی از بلینکن بعید نیست زیرا معروف است که وی بیشتر وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا». این اظهارات برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر طرح می‌شود.

وی تاکید کرد که حماس هنوز در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده در باره آتش‌بس است و این نخست‌وزیر رژیم اشغالگر بنیامین نتانیاهو است که مانع دستیابی به توافق می‌شود.

این در حالی است که یک منبع بلندپایه مصری در گفت‌وگو با شبکه خبری «القاهره» از تداوم تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس در فضایی مثبت و تداوم رایزنی‌های دولت مصر با طرف‌های مختلف برای رفع اختلافات میان طرفین خبر می‌دهد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد