Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- دنیای بازی‌های کامپیوتری همیشه در تصور دیگران دنیایی خشن بوده است اما اگر می‌خواهید به عنوان یک گیمر تصویر دیگری از این دنیا به اطرافیان خود ارائه بدهید می‌توانید به خرید یکی از لوازم جانبی رنگارنگی که در ادامه معرفی شده است، فکر کنید. دنیای بازی‌های کامپیوتری همیشه در تصور دیگران دنیایی خشن بوده است اما اگر می‌خواهید به عنوان یک گیمر تصویر دیگری از این دنیا به اطرافیان خود ارائه بدهید می‌توانید به خرید یکی از لوازم جانبی رنگارنگی که در ادامه معرفی شده است، فکر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، حتی با افزوده شدن گیمرهای معمولی بیشتر وعناوین مفیدتر به دنیای بازی‌های کامیپوتری این سرگرمی هنوز هاله‌ای از پرخاشگری در اطراف خود دارد که در بازی‌های مشهوری مانند Call of Duty و همچنین در لوازم جانبی که مردم برای انجام آن بازی‌ها می‌خرند، منعکس شده است.
 
همه چیز در این لوازم جانبی سیاه و قرمز، سیاه و سبز و حتی سیاه خالص است. این سازه‌ها اغلب بزرگ و زاویه دار هستند و طراحی آنها با مد روز پیش نمی رود. با این حال لوازم جانبی جذاب و رنگارنگی در بازار وجود دارند که برای آن دسته گیمرهای طراحی شده اند که می‌خواهند شخصیت لطیف خود را در ظاهر نیز منعکس کنند. در اینجا برخی از این لوزام جانبی که شما را از محیط خشن بازی‌های کامپیوتری دور می‌کنند معرفی شده است.

برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید


گزارش تصویری‌های مشابه:
 5 بازی که حتما باید روی پلی‌استیشن 5 بازی کرد
بهترین بازی‌های 2020 اندروید
بهترین بازی‌های کامپیوتری برای کامپیوترهای خانگی
بهترین بازی‌های نینتندو سوئیچ
هفت بازی طولانی پلی‌استیشن برای دوران قرنطینه  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری ایتنا کامپیوتر گیمر بازی کامپیوتری کیبورد بازی های کامپیوتری لوازم جانبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس