Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو در شب اخراج مهدی طارمی مقابل یوونتوس ۳ بر ۲ شکست خورد اما به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در یک بازی بسیار پر فراز و نشیب که مهدی طارمی در آن اخراج شد ، در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد، اما این پیروزی برای صعود کافی نبود چرا که پورتو بازی رفت را در خانه‌ی خودش با نتیجه دو بر یک برده بود و اکنون به خاطر گل زده‌ی بیشتر در خانه حریف به مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در نیمه‌ی اول یک پنالتی گرفت و اولیویرا آن را به گل تبدیل کرد اما طارمی در نیمه‌ی دوم دو کارت زرد دریافت کرد و با اشتباهی که در اعتراض به داور داشت، اخراج شد و پورتو ۱۰ نفره شد و به شدت تحت فشار قرار گرفت. فدریکو کیه زا که در ابتدای نیمه ی دوم یک گل برای یووه روی پاس رونالدو به ثمر رسانده بود، گل دوم خودش و تیمش را هم با ضربه‌ی سری سرعتی و تماشایی به ثمر رساند تا امید به رختکن یوونتوس بازگردد.

بازی به وقت های اضافه رفت و در این ماراتن دیدنی، در وقت اضافه‌ی دوم دوباره تب و تاب بالا گرفت و اولیویرا روی یک کاشته‌ی تماشایی از زیر پاهای دیوار دفاعی گل دوم پورتو را زد و کار را برای یووه سخت کرد. در ادامه رابیو موفق شد خیلی سریع گلزنی کند و بازی سه بر دو به نفع بیانکونری‌ها شود اما این نتیجه هم برای صعود کافی نبود و شاگردان پیرلو حذف شدند.

ویدیو خلاصه بازی را در این خبر می توانید ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس مهدی طارمی پورتو لیگ قهرمانان اروپا اخبار لژیونر ها پورتو لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی یوونتوس مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در دومین دوئل با پرسپولیسِ اوسمار ویرا بازهم موفق بود. او در اولین دیداری که سرمربی برزیلی به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی نشسته بود، توانست به کمک سوپرگل امیر نوری، اولین و تنها باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را در نیم‌فصل دوم، در جریان مسابقه را رقم بزند و یکی از دو تیمی باشد که برابر تیم هجومی ویرا کلین‌شیت کند.
حالا نوبت به جام حذفی رسید تا بازهم دستیار سابق یحیی گل‌محمدی، مچ جانشین او را بخواباند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که آلومینیوم ۲بار با ۲ گل فاصله عقب افتاد اما با روحیه‌ای بالا و البته تعویض‌های فوق‌العاده حسینی، به بازی برگشت و نهایتا برنده ضیافت پنالتی‌ها شد. شروین بزرگ (۲بار) و علیرضا نقی‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و 3 گل از 4 گل تیم اراکی را به‌ثمر رساندند.

تیم‌های مجتبی حسینی سال‌به‌سال در حال پیشرفت هستند و او به خوبی توانایی بازی گرفتن از مهره‌های جوان را دارد. در این فصل هم او هدایت تیمی را به‌عهده گرفت که چند مهره اصلی‌اش را از دست داده بود اما بدون بهانه کارش را استارت زد و در کنار دشت ۲ برد بزرگ مقابل پرسپولیس، موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شد و در تبریز، تراکتور را متوقف کرد. 
آلومینیوم پس از پیروزی برابر نساجی در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، دیگر رنگ پیروزی را ندید و در 4 مسابقه رسمی برگزار کرده در سال جدید ۲ تساوی و ۲ باخت عایدش شده بود که اکنون اولین پیروزی آنها در ۱۴۰۳، اگر چه در پنالتی‌ها به دست آمد اما یک شب شیرین برای حسینی و تیمش بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏