Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز  با انجام ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این مرحله تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین از گروه اول و مس سونگون، فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه از گروه دوم توانستند جواز صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کامل مسابقات مرحله دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - مس سونگون/ سالن پیروزی اصفهان

حساس‌ترین و یکی از زیباترین مسابقات این هفته، فردا بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. تیم فوتسال مس سونگون در ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شده به مقام قهرمانی دست پیدا کند و آن‌ها می‌خواهند امسال هم برای چهارمین سال متوالی این عنوان را کسب کنند. هر چند در بازی فردا کار بسیار سختی برابر شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان خواهند داشت. به نوعی می‌توان دیدار فردای مس سونگون و گیتی پسند فینال زودرس لیگ برتر دانست.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال فرش آرا با ۲ غایب به مصاف مقاومت می‌رود

در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان موفق شدند به دیدار فینال راه پیدا کنند. در آن بازی مسی‌ها توانستند در هر ۲ دیدار رفت و برگشت گیتی پسند را شکست داده و به مقام قهرمانی برسند.گیتی پسندی‌ها برای جبران آن شکست فردا با تمام توان و نیروی خود به مصاف مس سونگون خواهند رفت.

کراپ الوند قزوین - سن ایچ ساوه/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

در دیگر بازی حسای این مرحله فردا ۲ تیم کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کراپ و در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. کراپ در مرحله اول بازی‌های لیگ نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرد، به طوری که در هفته‌های پایانی صعود قزوینی‌ها به مرحله دوم قطعی شد. به هر حال کراپ موفق شد در ۲ بازی آخرش در مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد و همین موضوع به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند جواز صعود به دور دوم را کسب کنند. از طرفی دیگر سن ایچ ساوه هم از ۲ هفته قبل از پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال موفق شده بود صعودش را به دور بعدی مسجل کند و از همین رو آن‌ها در ۲ بازی آخر نتیجه بازی را به حریفانشان واگذار کردند.

فرش آرای مشهد - مقاومت البرز/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی این مرحله فردا تیم‌های فرش آرای مشهد و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند. فرش آرا امسال موفق شده با جوانان خودش در لیگ برتر نمایش بسیار شگفت انگیزی داشته باشد. به گفته مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا، این تیم امسال موفق شده نسبت به ۳ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر، عملکرد بهتری از خود نشان دهد و همین مسئله امیدواری را در بین بازیکنان فرش آرا به وجود آورده است تا با روحیه بسیار بالایی به مصاف حریف کرجی بروند. از طرفی دیگر مقاومت البرز امسال یکی از شگفتی‌ سازهای لیگ بوده است و با نمایش خیره کننده‌ای که از خود در مرحله اول نشان داد توانست نتایج خوبی را کسب کند. مقاومتی‌ها در مرحله اول موفق شدند گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین را از پیش رو برداند و همین موضوع کار را برای فرش آرا در بازی فردا بسیار سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم به شهرداری ساوه پیوست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال مسابقات لیگ برتر گیتی پسند اصفهان کراپ الوند قزوین مقاومت البرز سن ایچ ساوه مرحله اول مس سونگون موفق شده فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی