Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن‌ مرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا شرکت در هرگونه مراسم ختم، خواستگاری و شرکت در آیین پنجشنبه آخر سال ممنوع است و به  منظور جلوگیری از هرگونه تجمع، درب آرامستان های شهر و روستاها نیز مسدود می شود.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضامن سلامتی مردم  است و برای مقابله با موج چهارم ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی باید جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت و درمان سرپل ذهاب ادامه داد: با توجه به اینکه ۲ هفته پایانی سال و ۲ هفته ابتدای سال جدید تاثیر بسیار حیاتی و سرنوشت‌ساز برای سلامت مردم و در امان ماندن از ویروس کرونا دارد نیاز است که مردم هشدارها را جدی بگیرند.

او با بیان اینکه ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی خطرناک و در کمین سلامتی مردم است، گفت: مردم از هرگونه تردد غیرضرور خودداری کنند و دورهمی ها و دید و بازدیدها را به بعد از شکست کرونا و شرایط بهتر موکول کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی سرپل ذهاب ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد