Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح واکسیناسیون کرونا نیروهای بهداشت و درمان در حال دریافت واکسن هستند و تزریق واکسن به جانبازان شیمیایی و بالای ۵۰ درصد جانبازی آغاز شده است.

وی افزود: از پنج شنبه هفته جاری نیز واکسیناسیون سرای سالمندان خوزستان نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته آینده نیز واکسینه شدن بیماران خاص از جمله بیماران دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و ... که نامشان در سامانه‌های ما موجود است، آغاز می‌شود.

وی در خصوص عدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در برخی ادارات تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا ادارات ضروری با یک سوم و ادارات غیر ضروری با ۱۰ درصد نیرو مجاز به فعالیت هستند.

فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: تیم بازرسی استان در حال بررسی اجرای این مصوبه هستند و برای هر اداره‌ای که قانون را اجرا نکند اخطاریه صادر و مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسن سرای سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳