Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@08:43:35 GMT

زیرگذر چهارراه گلوبندک امروز افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۹۴۶

زیرگذر چهارراه گلوبندک امروز افتتاح می شود

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و مهندسی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره بهره برداری از زیرگذر چهارراه گلوبندک اظهارداشت: احداث ورودی غربی این زیرگذر به ایستگاه متروی پانزده خرداد تکمیل و امروز با حضور شهردار تهران و برخی از اعضای شورای شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: قسمت شرقی هم پیش‌بینی این بود که تا پایان سال ۱۴۰۰ به پایان برسد اما قول داده‌ایم که تا پایان تابستان ۱۴۰۰ با اضافه کردن شیفت های کاری افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون شهردار تهران گفت: با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان 15 خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است.

به گزارش فارس، چهارراه گلوبندک از چهارراه های قدیمی تهران است که در منطقه ۱۲ تهران در تقاطع خیابان پانزده خرداد و خیابان‌های خیام واقع شده است.

ایستگاه مترو ۱۵ خرداد در خط یک مترو تهران در چهارراه گلوبندک واقع شده و یکی از پرترددترین ایستگاه های خطوط مترو تهران است و بر اساس آمارها حضور روزانه تا دو میلیون نفر در بازار تهران اعلام شده که جمعیت زیادی از آنان، مسیر چهارراه گلوبندک و ایستگاه مترو ۱۵ خرداد را برای ورود به بازار تهران انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: صفا صبوری معاون شهردار تهران چهار راه گلوبندک چهارراه گلوبندک ایستگاه مترو بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود