Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کارت کارگردان فیلم سینمایی «شنای پروانه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره به حضور جواد عزتی در این فیلم و تجربه همکاری‌اش با این بازیگر گفت: خوشحالم که برای فیلم اولم در مقام کارگردان با آن شرایط سخت و پیچیده‌ای که داشت جواد عزتی همراهم شد. جواد عزتی بازیگری است که دید ۳۶۰ درجه دارد. یعنی تمرکز و توجه‌اش صرفاً معطوف به کار خودش نیست، آنقدر باهوش و جامع است که به‌عنوان یک بازیگر به تعامل همه جانبه با دیگر عوامل معتقد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هنگام ضبط پلان نه فقط به بازی خودش بلکه به صدابردار، فیلمبردار و دیگر عوامل نیز توجه دارد و حتی گاهی در جهت کیفیت کل کار از خودگذشتگی‌های تحسین برانگیزی به خرج می‌دهد. فقط به فکر خودش نیست و از طرفی آنقدر غرق در نقش نمی‌شود که نتواند خودش را از بیرون ببیند. اجازه نمی‌دهد غرق شدن در نقش، مزاحمت‌های غیرحرفه‌ای برای دیگر عوامل به وجود بیاورد. جواد هیچگاه خودخواهی‌های آزاردهنده ندارد.

کارت توضیح داد: از تخصص او می‌توانم خیلی بیشتر حرف بزنم ولی برای من که یک آدم دلی و عاطفی هستم جواد عزتی به‌علاوه تخصصش یک فرد دوست داشتنی است.

این کارگردان درباره کارنامه جواد عزتی در سال‌های اخیر هم توضیح داد: در چند سال اخیر خودخواسته یا ناخواسته تعداد زیادی فیلم را بازی کرد که فکر می‌کنم هرچند در اغلب آنها موفق بود اما به زعم من اگر این تعدد کار نبود کیفیتش حتی بیشتر از اینکه هست، می‌شد.

کارت در پایان گفت: خوشحالم که کاملاً آگاهانه یک سال از بازی فاصله گرفت و علی رغم همه پیشنهادها بازی نکرد تا بتواند پوست اندازی کند و دوباره با روحیه جدید برگردد. امیدوارم در کار جدیدش؛ سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان او و همه عوامل کار موفق باشند و جواد نیز در مسیر پیش رو با انتخاب‌های درست روز به روز بهتر از قبل باشد.

کد خبر 5165762 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد کارت جواد عزتی فیلم شنای پروانه موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی جایزه سینمایی جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک سریال ایرانی تئاتر شهر فیلم کوتاه شبکه یک سیما رادیو سلامت کارگردان تئاتر نقاشی شبکه نمایش خانگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو