Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@18:04:37 GMT

آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای شهر

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۱۳۹

ثبت‌نام از داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌ها از امروز ۲۰ اسفند ماه در تهران و سایر شهر‌های کشور آغاز شد. انتخابات شورا‌ها در هشت کلانشهر مشهد، کرج، قم، اهواز، شیراز، تبریز، کرمانشاه و اصفهان به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان - ثبت‌نام از داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌ها از امروز ۲۰ اسفند ماه در تهران و سایر شهر‌های کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور روز ۱۸ اسفند، در ابلاغیه‌ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، در اجرای ماده (۴۸) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و ماده (۲۲) آیین نامه اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و ماده (۲۱) آیین نامه اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی روستا، دستور شروع انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.

ششمین دورۀ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری، همزمان با سیزدهیمن دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و البته انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی برگزار می‌شود.

انتخابات شورا‌ها در هشت کلانشهر مشهد، کرج، قم، اهواز، شیراز، تبریز، کرمانشاه و اصفهان به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

روش های ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۲

بر اساس این اطلاعیه، ثبت نام از طریق اپلیکیشن(نرم‌افزار) موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام است.

بنابراین داوطلبان از روش‌های استفاده از نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و یا از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان می‌توانند ثبت نام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان، یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید،ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و نیز اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری اعلام شده است.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر/ داوطلبان بخوانند

 

برچسب ها: انتخابات شوراهای شهر وزارت کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات شوراهای شهر وزارت کشور انتخابات شورا های اسلامی شهر انتخابات شورا ها ثبت نام شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی