Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ تست سریع کرونا در ایستگاه راه‌آهن اندیمشک از مسافران قطار گرفته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اندیمشک، تست کرونا برای مسافرانی که می‌خواهند از طریق راه‌آهن اندیمشک سفر کنند، الزامی است.
با برنامه‌ریزی راه‌آهن، بعد از خرید بلیط پیامی به تلفن همراه مسافران ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مسافر برای انجام مسافرت باید تست کرونا بدهد، روزانه از مسافران قطارهایی که از ایستگاه راه‌آهن اندیمشک حرکت می‌کنند حدود یک ساعت قبل از حرکت تست کرونا گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بازار» محیط مستعدی برای انتقال گسترده کرونا استکرونا در جهان/ ابتلای 48000 آمریکایی در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتتست کرونای مغانلو منفی شد/ مهاجم جدید سرخپوشان در محل تمریندوئل درمان و کرونا در ساعت‌های طولانی انتظار پشت درب اتاق پزشکان؛ تدبیر مسئولان چیست؟

عکاس: حسام قلاوند
انتهای پیام/341

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن اندیمشک تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، آنها حدود ۹ ساعت قبل از ایستگاه فضایی تیانگونگ سفرشان به زمین را آغاز کرده بودند.

هر ۳ خدمه شنژو ۱۷ یعنی تانگ هونگبوُ تانگ شنگجی و جیانگ شینلین سالم و ایمن هستند. کپسول شنژو ۱۷ همراه یک موشک لانگ مارچ۲F در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به فضا ارسال شد و ۶.۵ ساعت بعد به تیانگونگ رسید.

این دوازدهمین ماموریت ارسال فضانورد چین به فضا در کل و ششمین ماموریت سرنشین دار به تیانگونگ بود. علاوه بر آنچه گفته شد شنژو ۱۷ شامل جوانترین خدمه ای بودند که در ایستگاه تیانگونگ اقامت کردند.

خدمه ماموریت شنژو ۱۷ شش ماه پر ماجرا را در مدار پایین زمین گذراندند. آنها مجموعه ای از آزمایش های علمی انجام دادند و چند پیاده روی فضایی برای تعمیر پنل های خورشیدی تیانگونگ نیز انجام دادند که به دلیل برخورد زباله ها یا ریز سیارک ها آسیب دیده بود.

کد خبر 6093860 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد