Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: طرح ها ی جامع پدافند غیرعامل که در راستای ایمن سازی و به قصد حفاظت از زیرساخت‌های استان طراحی گردیده، در قالب کارگروهای مختلف جهت اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردیده.

به گزارش برناازایلام؛ آیت قیصربیگی با اشاره به آماده شدن طرح جامع پدافند غیرعامل استان گفت: این طرح به زودی با حضور مسئولان ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانی رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از اجرایی شدن ۱۰ برنامه طرح جامع پدافند غیرعامل استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این طرح ها که در راستای ایمن سازی و به قصد حفاظت از زیرساخت‌های استان طراحی گردیده، در قالب کارگروهای مختلف جهت اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه خواستار اولویت گذاری طرح های مهم این حوزه توسط دستگاه های ذی ربط شد و گفت: این دستگاه ها لازم است در بودجه ریزی طرح ها و پروژه های هدف گذاری شده در حوزه پدافند غیرعامل نسبت به تخصیص اعتبارات لازم اقدام نمایند.

وی در ادامه هر گونه بی توجهی و قصور نسبت به اجرای برنامه های طرح جامع پدافند غیرعامل در دستگاه مربوطه را متوجه بالاترین مقام دستگاه عنوان کرد و گفت: این طرح ها که ابتدا به تصویب شورای پدافند غیرعامل رسیده بر اساس توافقات سه گانه مابین وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور مقرر شده نتایج مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل استان ها مبنای برنامه های این حوزه در ادارات دولتی برای سال ۱۴۰۰ قرار گرفته و عملیاتی شوند. 

قیصربیگی برنامه های طرح جامع پدافند غیرعامل را لازم الاجرا برای دستگاه های مرتبط خواند و گفت: عدم اجرایی شدن این طرح ها پیگرد قانونی دارد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام پدافند غیرعامل طرح جامع پدافند غیرعامل استان دستگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی

‌مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد و بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عنوان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی مطرح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی و شرکت‌های خدماتی در حالت آماده باش باشند.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن و وسایل ارتباطی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6097254

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است