Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی صبح امروز با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ۸۶ شهر در این استان دارای شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۷۷ شهر شورای پنج نفره، ۶ شهر شورای هفت نفره، ۲ شهر شورای ۹ نفره  و یک شهر که مشهد باشد شورای ۱۵ نفره دارند.
محمد علی نبی‌پور افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود برای پرهیز از تجمع در شرایط کرونایی در مکان فرمانداریها و تسهیل فرایند ثبت‌نام ابتدا از طریق برنامه موبایلی یا نسخه رایانه‌ای سامانه و یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پیش ثبت‌نام کنند و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداریها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار مشهد هم در مراسم شروع به کار فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراها گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی سالنی مجزا از سالن ثبت‌نام برای پیش ثبت نام در فرمانداری تدارک دیده شده است.
محمد رضا هاشمی افزود: در این دوره از انتخابات فرایند ثبت‌نام فقط در مرحله تکمیل و ثبت نهایی پس از پیش ثبت‌نام در سالن اصلی ستاد انجام می‌شود.
وی فعالیت ثبت‌نام را به مدت هفت روز و ۷۷ ساعت دانست و ادامه داد: توصیه می‌شود پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان و یا سامانه اینترنتی پیش ثبت‌نام انجام شود.
فرماندار مشهد گفت: در سال آینده سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در این استان و شهرستان برگزار خواهد شد که امیدواریم در کمال سلامت و امنیت و با رعایت حق‌الناس مطابق رهنمود رهبر معظم انقلاب به وظیفه خود عمل کنیم.

ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح امروز نخستین داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی وارد سالن پیش ثبت‌نام در فرمانداری مشهد شد.

این داوطلب ۳۶ ساله برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد شرکت کرده است.

پیش‌بینی می‌شود بیش از هزار نفر برای حضور در شورای اسلامی شهر مشهد ثبت‌نام کنند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور در قالب ۳۳ شهرستان، در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.  
۴۶۰ نفر از این تعداد، عضو شوراهای اسلامی شهرها و بقیه عضو شوراهای اسلامی روستایی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی هستند و در مجموع کمتر از پنج درصد این تعداد را زنان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشهد ستاد انتخابات کشور دولت شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشهد انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشهد ستاد انتخابات کشور دولت شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور شوراهای اسلامی پیش ثبت نام شورای اسلامی خراسان رضوی اسلامی شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد