Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:15:49 GMT

نجات دختر ربوده شده توسط پلیس فداکار

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۸۰۲

نجات دختر ربوده شده توسط پلیس فداکار

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور پلیس هندوستانی که جان یک دختر ربوده شده را نجات داد مورد تحسین کاربران قرار گرفت. پس از آنکه ماموران پلیس در یکی از مناطق ایالت «اوتار پرادش» در جریان ربوده شدن یک دختر قرار گرفتند جستجو‌های خود را برای یافتن وی آغاز کردند.

جستجو‌های ماموران پلیس سرانجام به نتیجه رسید و آن‌ها این کودک را در داخل چاهی عمیق که بیش از ۹ متر عمق داشت پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک ربایان پس از ربودن  کودک، او را به داخل این چاه عمیق پرت کرده بودند. در ویدئویی که از لحظه نجات این دختر منتشر شده مشاهده می‌شود یکی از ماموران پلیس با ورود به داخل چاه عمیق، کودک را نجات می‌دهد. در این ویدئو، مامور پلیس با کمک طناب خود را به پایین چاه رسانده و سپس کودک را به بالا منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید

اقدام تحسین برانگیز مأمور پلیس در خیابان + فیلم

اداره پلیس محلی هند با انتشار این ویدئو در حساب توئیتر خود از مامور وظیفه شناس قدردانی کرد. در این توئیت آمده است: «پلیس ما با به خطرانداختن جانش، جان کودکی را که در داخل یک چاه پرت شده بود نجات داد. درود بر همه ماموران پلیس وظیفه شناس هندوستان.»

پلیس محلی هند هنوز سرنخی از کودک ربا یا کودک ربایان پیدا نکرده است. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودک ربایی اخبار حوادث ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • لاشخورهای مست را ببینید
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید