Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یک منبع امنیتی در فرماندهی الحشدالشعبی الانبار اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی تدابیر خود را در امتداد نوار مرزی با سوریه در غرب انبار افزایش داده‌اند.

این منبع گفت: نیرو‌های امنیتی مستقر در امتداد نوار مرزی با سوریه تدابیر امنیتی لازم را برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها و رصد حرکات هسته‌های خاموش داعش و بستن تمام جاده‌های نامنظم برای جلوگیری از هرگونه نقض امنیت انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع امنیتی عراق افزود: تشدید اقدامات امنیتی در امتداد نوار مرزی با سوریه همچنین شامل مقر‌های نیرو‌های الحشدالشعبی همزمان با پرواز گسترده هواپیما‌های جنگی آمریکایی در آسمان مناطق غربی به سمت مناطق عمق سوریه است.

این منبع تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی بازرسی‌های امنیتی متعددی را در جاده‌های اصلی و فرعی برای جلوگیری از هرگونه نقض امنیت مستقر کرده اند. وضع امنیتی در نوار مرزی امن و پایدار است و تاکنون هیچگونه نقض امنیتی ثبت نشده است.

از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از بازداشت یکی از تروریست‌ها در منطقه «الکرمه» در استان الانبار خبر داد.

این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیاتی اطلاعاتی و با دقت بالا و هماهنگی با بخش اطلاعات فرماندهی عملیات الانبار یکی از تروریست‌های داعشی در منطقه الکرمه بازداشت شد.

بر اساس این بیانیه، در این عملیات اطلاعاتی نیرو‌های نظامی تیپ دهم و تیپ سوم پیاده نظام ارتش برای سیطره بر منطقه و جلوگیری از فرار این تروریست تحت تعقیب حضور داشتند.

همچنین منبعی امنیتی در فرماندهی الحشدالشعبی استان الانبار از کشف و انهدام دو مخفیگاه زیرزمینی هسته‌های خاموش داعش در مناطق بیابانی این استان خبر داد.

این منبع گفت: نیرو‌های امنیتی مناطق بیابانی منطقه «القائم» در غرب استان را در تعقیب عناصر تروریستی بازرسی کردند و توانستند دو مخفیگاه تروریست‌ها کشف و منهدم کنند. در این مخفیگاه‌ها همچنین سلاح‌های متنوعی که تروریست‌ها علیه نیرو‌های نظامی و غیرنظامی استفاده می‌کردند نیز کشف و ضبط شد.

عملیات نیرو‌های امنیتی عراق در تمامی اقشار آن در استان الانبار با وجود شرایط جغرافیایی سخت این استان تا نابودی و ریشه کنی کامل عناصر باقی مانده تروریست‌های داعش ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای امنیتی تحولات عراق تروریست های داعش نوار مرزی با سوریه نیرو های امنیتی امنیتی عراق تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد