Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس ششمین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر، از امروز چهارشنبه 20 اسفندماه 99  در نیشابور آغازشد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیشابوراظهارکرد: بر اساس ششمین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر، از امروز چهارشنبه 20 اسفندماه 99 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسماعیل نصرآبادی،افزود: داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر می توانند به چند روش ثبت نام خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد:این روش ها شامل نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، http://entekhabat.moi.ir، از طریق نسخه دسکتاپ (رایانه)، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت می باشد و جهت ثبت نام نهایی با ارائه کد رهگیری و تائیدیه ثبت نام، به فرمانداری ویژه نیشابور مراجعه نمایند.

 معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیشابورتصریح کرد:با توجه به وضعیت زرد کرونایی در نیشابور و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تقاضا داریم داوطلبان، ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند تا از هرگونه تجمع در محل فرمانداری، جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان نیشابور ستاد انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند