Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:16:31 GMT

واکنش ملکه انگلیس به مصاحبه جنجالی عروس و نوه‌اش

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۱۰۸۵

واکنش ملکه انگلیس به مصاحبه جنجالی عروس و نوه‌اش

ملکه الیزابت گفته است که خاندان سلطنتی از تجربیات چالش برانگیز شاهزاده هری نوه‌اش و همسر وی مگان، به شدت ناراحت شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ملکه الیزابت سه شنبه در اظهاراتی گفت: خاندان سلطنتی انگلیس از تجربیات چالش برانگیز شاهزاده هری و همسرش مگان ناراحت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران در خاندان سلطنتی انگلیس پس از مصاحبه جنجالی نوه و عروس ملکه

بر اساس این گزارش، ملکه الیزابت وعده داده است تا به طور خصوصی به افشاگری های مربوط به نژادپرستی در خاندان سلطنتی رسیدگی کند.

مگان مارکل همسر شاهزاده هری در مصاحبه اخیرش با اوپرا وینفری تاکید کرده است که پیش از تولد فرزندش، خاندان سلطنتی به شدت نگران تیره شدن رنگ پوست نوزاد او بودند. همین نگرانی ها نشان می دهد که چرا فرزند او از دریافت لقب و عنوان "شاهزاده" محروم شده است.

مگان مارکل عملا و با صراحت خاندان سلطنتی انگلیس را به نژادپرستی متهم کرده است.

وی در بخشی از این مصاحبه 2 ساعته، افزود: پس از ورود به خاندان سلطنتی، حمایتی را که انتظار داشتم دریافت نکردم، ما تلاش زیادی کردیم تا در خاندان سلطنتی باقی بمانیم. من در ابتدای ورود به خاندان سلطنتی بی تجربه بودم و زمانی که از نظر روحی تحت فشار بودم و درخواست کمک کردم، پاسخی نگرفتم.

مگان مارکل اظهار داشت: در ماه می 2019 و قبل از تولد آرچی، بحث و جدل هایی در خاندان سلطنتی درباره تیره بودن رنگ پوست نوزاد من وجود داشت و خاندا سلطنتی فارغ از جنسیت فرزند، نمی خواستند عنوان شاهزاده یا شاهدخت را به او نسبت دهند.

وی افزود: آنقدر منزوی و تنها شده بودم که قصد خودکشی داشتم. دیگر نمی خواستم زنده باشم.

شاهزاده هری نیز در این مصاحبه ضمن اشاره به روابط تیره و تار خود با پدرش، گفت: من و همسرم همه تلاش خود را برای باقی ماندن در خاندان سلطنتی انجام دادیم. من واقعا از سوی پدرم ناامید شدم. رابطه من با پدرم از زمان جدا شدن از خاندان سلطنتی پیچیده شده است.

کاخ باکینگهام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: کل خاندان سلطنتی از اینکه متوجه شده‌اند هری و مگان طی سال های اخیر تجربیات چالش برانگیزی داشته‌اند، ناراحت شده‌اند. مسائل مطرح شده به خصوص نژادپرستی، نگران کننده است. مسائل مطرح شده کاملا جدی گرفته خواهد شد و به طور خصوصی توسط خاندان سلطنتی رسیدگی خواهد شد.

آمارهای رسمی نشان می دهد بیش از 12.4 میلیون نفر در بریتانیا و 17.1 میلیون نفر در ایالات متحده این مصاحبه را دیده‌اند.

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل سال گذشته از کلیه وظایف و مسئولیت های سلطنتی خود کناره گیری کردند و همراه با پسرشان به آمریکا مهاجرت نمودند. آنها فوریه امسال نیز به ملکه الیزابت اطلاع دادند که هرگز به عنوان اعضای خاندان سلطنتی به بریتانیا بازنخواهند گشت.

مصاحبه جنجالی شاهزاده هری و همسرش قابل مقایسه با اتفاقات مرموز و جنجالی است که برای پرنسس دیانا مادر هری در سال 1995 میلادی رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاندان سلطنتی ملکه الیزابت شاهزاده هری مگان مارکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...