Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@13:16:41 GMT

رکورد 15 ساله رونالدو به دست یاران طارمی شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۱۲۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در تورین میهمان یوونتوس بود و با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد اما به دلیل قانون گل زده در خانه حریف در نهایت به دور بعد صعود کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و با گرفتن پنالتی سازنده گل اول پورتو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طارمی در ابتدای نیمه دوم به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا بعد از این شکست تلخ یوونتوس به رکورد منفی که به نام رونالدو بعد از 15 سال ثبت شد، پرداخت.

رونالدو برای اولین بار در 15 سال گذشته موفق نشد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. او برای اولین بار در 15 سال گذشته نتوانسته به مرحله یک چهارم نهایی به صورت متوالی صعود نکند.

پورتو بعد از 17 سال دوباره رونالدو را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. در سال 2004 بود که پورتو موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را مقابل منچستر یونایتد به ثمر برساند و این تیم و ستاره پرتغالی را از این رقابت ها حذف کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو پورتو لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم