Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از ممانعت ورود مسافران استان‌های نارنجی و قرمز به استان اصفهان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند مبادی ورودی استان مانند سال گذشته به شدت کنترل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، حجت الله غلامی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت فعلی کرونا در استان اظهار داشت: در حال حاضر در شرایط زرد و آبی به سر می‌بریم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و در شرایط نوروز هم چنین شرایطی حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر وضعیت کرونا در استان به همین منوال باشد و یا بهتر بشود سفرهای نوروزی را به صورت محدود می‌توان برنامه‌ریزی کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه تاکید ستاد کرونا به حذف سفر و برنامه‌های نوروزی 1400 است، گفت: در هر صورت با یکسری شرایط خاص می‌توان سفرهایی با رعایت کامل پروتکل‌ها را برنامه‌ریزی کرد.

احتمال پیشنهاد توقیف وسایل نقلیه متخلف در صورت ورود به شهرهای مسافرپذیر و پرتردداحتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی در شهرهای زرد و آبیسفر به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است

وی ادامه داد: از استان‌هایی که قرمز و نارنجی هستند به هیچ وجه اجازه ورود مسافر به استان اصفهان داده نخواهد شد.

غلامی تصریح کرد: از 25 اسفند مبادی ورودی استان مانند سال گذشته به شدت کنترل خواهد شد و کسانی که قصد ورود به استان اصفهان را دارند باید رزرو محل اقامت خودشان را داشته باشند و محل اقامت هم فقط هتل و مراکزی که گواهی ایمن از مرکز بهداشت و درمان دارند را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز اقامت و اسکان در مدارس، خانه‌های استیجاری، کمپ‌های نوروزی و چادر در پارک، داده نشده است، اظهار داشت: گشت‌های نوروزی با چنین مواردی برخورد خواهد کرد و همچنین با کسانی که اقدام به تبلیغ چنین جاهایی می‌کنند، برخورد می‌شود و سفرها فقط در حد پذیرش هتل‌ها با ظرفیت 30 تا 50 درصد خواهد بود.

انتهای پیام/166/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است