Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:42:12 GMT

۳۵ هزار نفر از مردم بشاگرد به اینترنت متصل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۱۵۳۷

۳۵ هزار نفر از مردم بشاگرد به اینترنت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی صبح چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ارتباطی حوزه روستایی هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: همکاران فنی در مدت ۴ ماه اقدام مهمی برای محرومیت زدایی از بشاگرد و برقراری عدالت ارتباطی انجام دادند.

وی باگرامیداشت یاد و خاطر حاج عبدالله والی تلاش زیادی برای محرومیت زدایی در بشاگرد انجام دادند ادامه داد: پوشش بشاگرد از متوسط کشوری بالاتر رفته و می‌توان گفت بشاگرد از محرمیت ارتباطی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: روستاهای باقی مانده باید تا قبل از پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و برای این منظور ۲۲ سایت باقی مانده ظرف ۱۰ روز آینده آماده راه‌اندازی شوند.

آذری جهرمی بیان داشت: در این ۶ ماه که ۲ ماه آن به برنامه ریزی و تامین اعتبار گذشت ۱۸۵ سایت در استان نصب و ارتقاء داده شد. این سایت‌ها در شهرستان‌های مختلف همچون بشاگرد، بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، بستک، رودان و سایر شهرستان ها می‌شود.

وی یادآور شد: بنا بود ۷۲ سایت در بشاگرد بهره‌برداری شود که ۲۲ سایت به برنامه نرسید و تا پایان سال مابقی این طرحها آماده بهره‌برداری خواهند شد.

کد خبر 5166343

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فیبر نوری اینترنت پرسرعت ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا همدان انتخابات 1400 عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج