Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:02:36 GMT

شیرهای افریقایی راهنمای تور گردشگری را خوردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۱۵۹۶

شیرهای افریقایی راهنمای تور گردشگری را خوردند

به‌گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران از میرر، قربانی «مالیبونگ فیلا» ۲۷ ساله از ردیاب‌های پارک سافاری و راهنمای گردشگران در آفریقای جنوبی بود که به دست شیران گرسنه کشته شد.

گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که این مرد جوان به‌دنبال رد پای یک یوزپلنگ برای گردشگران ثروتمند بود تا آن را شکار کنند، اما شیر‌ها در کمینش نشسته و او را خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان حمله شیر‌ها همراه «فیلا» در خودرو نشسته و در انتظار وی بوده که از موضوع باخبر شده و با اورژانس و تیم امداد تماس گرفته و درخواست کمک کرده است.

همراه وی بیان کرد که ما با خودرو به‌دنبال یوزپلنگ بودیم و به‌دنبال ردپای حیوان، «فیلا» از خودرو پیاده شد، اما پس از مدت زمان کوتاهی هنگامی که در جست‌وجوی یوزپلنگ بود شیر‌ها او را غافلگیر کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی آفریقای جنوبی حیات وحش شیر حمله سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند

تیم بسکتبال فینیکس سانز با قبول سومین شکست مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مرحله پلی‌آف لیگ NBA قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فینیکس سانز با قبول سومین شکست متوالی در سری پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت. آنتونی ادواردز 36 امتیاز و 9 ریباند و رودی گوبر 19 امتیاز و 14 ریباند برای وولوز داشتند. کوین دورنت 25، بردلی بیل 28 و دوین بوکر 23 امتیاز و 8 پاس گل برای سانز کسب کردند.

لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند

ایندیانا پیسرز با آمار خیره‌کننده تایریس هالیبرتون و شوت ثانیه پایانی این بازیکن از سد میلواکی باکسی گذشت که یانیس آنتتوکمپو، ستاره یونانی خود را در اختیار نداشت. هالیبرتون در این دیدار خانگی، 18 امتیاز، 10 ریباند و 16 پاس گل داشت. کریس میدلتون 42 امتیاز و 10 ریباند و بابی پورتیس 17 امتیاز و 18 ریباند برای باکس داشتند.

دالاس موریکس نیز با 22 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس گل لوکا دانچیچ بر لس‌آنجلس کلیپرز غلبه کرد. جیمز هاردن هم 21 امتیاز برای کلیپرز داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز، شنبه به شرح زیر است:

میلواکی 118 - ایندیانا 121 (2 بر یک به سود ایندیانا)
کلیپرز 90 - دالاس 101 (2 بر یک به سود دالاس)
مینه‌سوتا 126 - فینیکس 109 (3 بر صفر به سود مینه‌سوتا)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران