Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@16:33:43 GMT

اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» از نوروز

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۱۶۰۹

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای مدیریت بیماری کرونا باید گروه‌های مختلف بسیج شوند و اقشار بسیج به صورت صنفی و قشری در تشدید اقدامات پیشگیرانه نقش آفرینی کنند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تبیین برنامه نوروزی تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: در عرصه مبارزه با کرونا و در طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های بزرگی به دست آمد و بنا است در دو بازه ۱۵ روزه موفقیت بزرگ‌تری خلق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قدرشناس همه مجاهدین این عرصه هستیم، گفت: ملت ایران توانست بر یک چالش بزرگ غلبه کند و این پیروزی بزرگی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، کرونا برای ملتی که تحت فشار تحریم‌های ظالمانه بود و عملیات‌های روانی گسترده علیه ملت ایران از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گرفت و تشدید فشارها و تهدید به دخالت‌های نابجا که بر زبان دشمنان ملت جاری شد برخی انتظار داشتند شرایط نامطلوبی را در کشور تولید کند که هنر مردان بزرگ انقلاب اسلامی منجر شد تا تهدید به فرصت تبدیل شود.

سردار سلیمانی افزود: دقت در پیاده‌سازی این طرح باید مورد توجه قرار گیرد، خاضعانه تقاضا داریم در پیاده‌سازی طرح جدید شهید سلیمانی وقت گذاشته شود، تعطیلات فرصت مناسبی برای ماست که بیماری را کنترل کنیم، رهبر انقلاب فرمود که به مسافرت نمی‌رود و از مردم خواست که بر اساس تصمیمات ستاد کرونا عمل کنند. برای مدیریت بیماری باید گروه‌های مختلف بسیج شوند و اقشار بسیج به صورت صنفی و قشری در تشدید اقدامات پیشگیرانه نقش آفرینی کنند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: پیاده‌سازی این طرح با توجه به زیست بوم‌ها انجام می‌شود و از همه امکانات سپاه برای طرح شهید سلیمانی استفاده می شود و هیچ محدودیتی قائل نیستیم. رهبر انقلاب ده روز پیش فرمودند بسیج پاره تن مردم است و نباید مصلحت مردم را فراموش کند. این وظیفه بر دوش ما باقی است که از مصلحت مردم هوشمندانه دفاع کنیم.

وی افزود: در برنامه سال ۱۴۰۰ مسئله اصلی ما سلامت مردم و مواجهه با ویروس کرونا است، که وزارت بهداشت در دستورالعمل بر آن تاکید کرده است. این دستوراعمل هوشمندانه است و برای پیاده‌سازی آن باید دقت لازم صورت گیرد. در مرحله قبل همکاری مردم شوق برانگیز بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امیدواریم در این برنامه جدید ۳۰ روزه موفقیت‌های بزرگی رقم بخورد و تا روزی که خبر شکست کرونا اعلام شود ما در کنار وزارت بهداشت هستیم و هر جا که نظام به ظرفیت بسیج نیاز داشته باشد ما در کنار مردم هستیم.

ایسنا/

برچسب ها: شهید سلیمانی ، نوروز ، سردار سلیمانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NRA

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهید سلیمانی نوروز سردار سلیمانی شهید سلیمانی پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود