Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به لزوم خودداری از مراجعه به مراکز درمانی شلوغ از جمله اورژانس بیمارستان‌ها گفت: بیماران با مشاهده علائم خفیف تنفسی نیز باید حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

او افزود: در صورتیکه علائم خفیف باشد، توصیه می‌شود که از حضور در اورژانس‌ها و بیمارستان‌ها خودداری کنند تا از ازدحام جمعیت بیماران و گسترش بیماری جلوگیری شود، همچنین اگر تنگی نفس، بی‌اشتهایی شدید یا بیحالی شدید برای فردی رخ داد، باید حتما به بیمارستان‌های پذیرنده بیماران کرونا مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی با بیان اینکه بیماران در صورت خفیف بودن علائم، بیماران می‌توانند به درمانگاه‌های تخصصی تنفسی مراجعه کنند تا با معاینه از سوی پزشکان متخصص، درمان لازم را دریافت کنند، اظهار داشت: در اهواز، درمانگاه کمیل در منطقه زیتون کارمندی، درمانگاه سازمان آب و برق خوزستان در بلوار گلستان، درمانگاه شهید بقایی در خیابان شریعتی، درمانگاه فولاد در کیانپارس، درمانگاه ولایت در پردیس و درمانگاه حکیم در امانیه پذیرای بیماران با علائم تنفسی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیماریهای تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید