Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) ثبت‌نام از داوطلبان تصدی ۴۶۰ کرسی شوراهای اسلامی شهر در ۳۳ فرمانداری خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی صبح امروز با بیان این مطلب گفت: ۸۶ شهر در این استان دارای شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۷۷ شهر شورای پنج نفره، ۶ شهر شورای هفت نفره، ۲ شهر شورای ۹ نفره  و یک شهر که مشهد باشد شورای ۱۵ نفره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی نبی‌پور افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود برای پرهیز از تجمع در شرایط کرونایی در مکان فرمانداریها و تسهیل فرایند ثبت‌نام ابتدا از طریق برنامه موبایلی یا نسخه رایانه‌ای سامانه و یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پیش ثبت‌نام کنند و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداریها مراجعه کنند.  
فرماندار مشهد هم در مراسم شروع به کار فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراها گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی سالنی مجزا از سالن ثبت‌نام برای پیش ثبت نام در فرمانداری تدارک دیده شده است.
محمد رضا هاشمی افزود: در این دوره از انتخابات فرایند ثبت‌نام فقط در مرحله تکمیل و ثبت نهایی پس از پیش ثبت‌نام در سالن اصلی ستاد انجام می‌شود.
وی فعالیت ثبت‌نام را به مدت هفت روز و ۷۷ ساعت دانست و ادامه داد: توصیه می‌شود پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان و یا سامانه اینترنتی پیش ثبت‌نام انجام شود.
فرماندار مشهد گفت: در سال آینده سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در این استان و شهرستان برگزار خواهد شد که امیدواریم در کمال سلامت و امنیت و با رعایت حق‌الناس مطابق رهنمود رهبر معظم انقلاب به وظیفه خود عمل کنیم.

ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح امروز نخستین داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی وارد سالن پیش ثبت‌نام در فرمانداری مشهد شد.

این داوطلب ۳۶ ساله برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد شرکت کرده است.

پیش‌بینی می‌شود بیش از هزار نفر برای حضور در شورای اسلامی شهر مشهد ثبت‌نام کنند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر شوراهای شهر پیش ثبت نام خراسان رضوی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود