Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ۱۴۰۰ یک امر سرنوشت ساز و مهم برای کشور است و  مجریان ستاد انتخابات این شهرستان تمهیدات و زمینه برگزاری آن با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را برای فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری و سلامت مردم در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار ستاد انتخابات این شهرستان قرار دارد و امیدواریم مردم با حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه خود در جهت سربلندی میهن و پاسداری از خون شهدا گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیلم گفت: باتوجه به اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ بخاطر شرایط کرونایی متفاوت از دوره‌های قبل برگزار می‌شود، به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت در محل شعبه‌های اخذرای، تعداد شعب‌ها در شهرهای دیلم و امام حسن افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: داوطلبان ششمین دوره شورای شهر دیلم و امام حسن می‌توانند برای ثبت نام از روز جاری چهارشنبه  ۲۰ اسفندماه از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت کشور و دفاتر پیشخوان و یا با حضور در فرمانداری‌ شهرستان اقدام کنند.

دشتی افزود: داوطلبان پس از ثبت‌نام از طریق نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه و دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی ثبت‌نام به ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار دیلم بیان کرد: با دستور آغاز انتخابات از روز ۱۸ اسفندماه توسط وزیر کشور، ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل و برنامه‌ریزی لازم برای ثبت نام از داوطلبان شوراها انجام شد.

وی یادآورشد: ابلاغ کارشناسان مربوطه در امر برگزاری انتخابات صادر و تمهیدات لازم برای تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی لازم اندیشیده شده‌است.

دشتی گفت: مردم متدین و آگاه این شهرستان در تمامی انتخابات‌های دوران انقلاب حضور  پرشور خود را به ثبت رسانده‌اند و امید و انتظار داریم در این دوره نیز با مشارکت حداکثری خود یک بار دیگر دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه امسال، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها  و انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت ماه سال آینده به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا بوشهر شورای شهر پروتکلهای بهداشتی مشارکت انتخاباتی گناوه ستاد انتخابات کشور بندردیلم انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا بوشهر انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا بوشهر شورای شهر پروتکلهای بهداشتی مشارکت انتخاباتی گناوه ستاد انتخابات کشور بندردیلم انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس