Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای پایانی سال و حضور صد درصدی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

ربیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های شهر به خصوص بهشت زهرا ( س) مراجعه می‌کنند لذا با توجه به شرایط ویژه امسال به دلیل رعایت اصول بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا ، پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه ریزی و حضور صدرصدی و اجرای طرح های ترافیکی درصدد تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی افزود: از آنجا که در هفته گذشته و همزمان با میلاد مولای متقیان و روز پدر با مراجعه بیش از یکصد هزار خودرو به محل بهشت زهرا ( س ) و تراکم تردد همراه بودیم با پیش بینی پلیس راهور تهران بزرگ و حضور همکاران من در معابر منتهی به بهشت زهرا ( س) ترافیک مدیریت شد و همراهی و همکاری شهروندان در این روز باعث شد که جریان ترافیک بدون هیچ مشکلی و حادثه ای جذب گردد ، در روزهای پایانی سال نیز با هماهنگی و نشست با مدیر عامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا (س) ، پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات پرسنلی و صد درصدی خود نسبت به پوشش ترافیکی مسیرها و محدودههای داخلی و پیرامونی بهشت زهرا (س) بمنظور افزایش سرعت تردد وسایل نقلیه و مراجعین ، حضور فعال و مستمر خواهند داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها با هدف نظم‌بخشی به تردد مراجعین به آرامستان‌ها و بهشت زهرا جلوگیری از تراکم و انسداد مسیر های محدوده مأموریت و رسیدگی فوری به حوادث و تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت خواهد گرف.

وی اظهار امیدواری کرد که همشهریان تهرانی با مدیریت زمان، حضور در آرامستان ها و زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با آرامش و بدون هیچ خللی بتوانند روز های پایانی اسفند ماه را سپری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت آمادگی حضور ۵ شنبه آخر سال پلیس راهور بهشت زهرا پلیس راهور تهران بزرگ روزهای پایانی بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

احمد احمدی صدر گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده‌های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه‌هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی‌ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی، چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سرا‌ها و... را چندین برابر افزایش دهیم.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است