Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اکرامی فر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونا، اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار می شود، در این زمینه در بستر شبکه شاد، کانال هایی راه اندازی شده است و دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنگی سابق در جنوب کشور بازدید می کنند. 

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ۲۳ هزار و ۲۵۶ نفر دانش آموز استان برای شرکت در این اردوها ثبت نام کرده اند اما تمامی دانش آموزان دوران متوسطه که درس آمادگی دفاعی دارند می توانند در قالب این اردوها راهی مناطق سابق دفاع مقدس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور امسال در ۲ روز برگزار می شود خاطرنشان کرد: این اردوها فردا پایان می یابد. 

اکرامی فر اظهار داشت: در این زمینه یک نفر راوی، یک نفر روحانی و تیم فناوری در  مناطق عملیاتی جنگی سابق در جنوب کشور حضور دارند و به صورت زنده، دلاورمردی و جانفشانی های رزمندگان اسلام را در بستر فضای مجازی روایت و بازخوانی می کنند.  

وی گفت: دانش آموزان در بستر برنامه شاد، امروز از اروند و شلمچه بازدید می کنند و فردا هم به دهلاویه و هویزه سفر می کنند. 

اکرامی فر خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از اثرگذارترین اقدامات فرهنگی در حوزه دانش آموزی است که می تواند ادامه حرکت در مسیر تحقق ارزش ها و آرمان های شهدا را ضمانت کند.

وی افزود: علاوه بر دانش آموزان که درس آمادگی دفاعی دارند، سایر دانش آموزان و خانواده ها هم می توانند به محتواهای تولید شده و مطالب بارگزاری شده در برنامه شبکه شاد، استفاده کنند. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: امسال هر مدرسه یک کاروان به اروهای راهیان نور اعزام می کند و بر این اساس حدود ۷۰۰ کاروان به این مناطق اعزام می شوند. 

۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار مدرسه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.   

برچسب‌ها بجنورد مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی دفاع مقدس خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس بجنورد مدارس دفاع مقدس خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور آموزش و پرورش خراسان شمالی دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود