Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:21:09 GMT

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی + راهنمای خرید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۲۴۸۵

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی + راهنمای خرید

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، بررسی و مقایسه انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی میتواند سوالاتی نظیر دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ و پرفروش ترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است را برطرف نماید. بدون شک معروف ترین دستگاه تصفیه آب در ایران، تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی اصل است که در انواع مدل های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای توسط مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا عرضه میگردد و میتوانید جهت اطلاع از قیمت و مشخصات بیشتر انواع دستگاه های مینروا با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب به بررسی مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی و معرفی بهترین مرکز مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازیم.

طبق مقالات ثابت شده علمی و نظرات در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی توسط کارشناسان و متخصصین فروش شرکت تصفیه آسا که معتبرترین مرکز عرضه انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و اورجینال در ایران است، جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی در دنیا و بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی، سیستم اسمز معکوس RO بوده که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را طبق استانداردهای تایید شده توسط سازمان جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی مورد نیاز برای سلامت بدن انسان WaterQuality افزایش میدهد.

مارک های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده که به عرضه و فروش دستگاه مینروا در چهار مدل اصلی زیر میپردازد :

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS آب تصفیه کن تایوانی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE دستگاه آب شیرین کن خانگی 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G بهترین دستگاه تصفیه آب چاه خانگی 8 مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده مشخصات و بررسی عملکرد بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اینجا کلیک کنید.

پرفروش ترین مدل آب تصفیه کن مینروا مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز RO8_O2PLUS میباشد که دارای خواص مثبت بسیاری برای سلامت بدن انسان است . از ویژگی های متمایز آب شیرین کن مینروا میتوان به دارا بودن هشت مرحله فیلتر تصفیه اب با کیفیت درجه یک تایوانی و ممبران آمریکایی مارک  Filmtec اشاره نمود.

ضمن این که دستگاه های مینروا همگی از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System برای تصفیه ی آب آشامیدنی لوله کشی شهری بهره مند هستند که جدیدترین و بهترین روش ثابت شده برای تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود.

از دیگر ویژگی های مینروا میتوان به این نکته اشاره کرد که دستگاه مینروا دارای نماد اصالت بوده و رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن است کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد.

همچنین دارا بودن فیلترهای استاندارد که در سراسر ایران پیدا میشوند از دیگر ویژگی های آب تصفیه کن مینروا میباشد زیرا در مراکز فروش تصفیه اب مشاهده شده که دستگاه هایی به فروش میرسند که فیلترهای گران قیمت و غیر اصولی روی دستگاه ها قرار داده میشوند. شرکت تصفیه آسا زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا را به شما عزیزان اطلاع رسانی نموده و در اسرع وقت به سرویس دستگاه شما خواهد پرداخت.

تصفیه کننده آب مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار میباشد که در زمان قطع برق یا آب آشامیدنی میتوانید از آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار بهره مند شوید. مینروا Minerva با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس 13 لایه ریز بافت توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست که در ادامه به بررسی عملکرد آن میپردازیم.

نکات مهم و راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

قبل از انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران حتما نکات مهم خرید آب تصفیه کن را مطالعه نمایید تا بهترین مارک را از میان انواع مدل های مینروا Minerva انتخاب کنید. ما در اینجا عملکرد کلی پرفروش ترین مدل مینروا که هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز است را بررسی میکنیم تا با طرز کار دستگاه تصفیه آب بیشتر آشنا شوید و همه چیز در مورد دستگاه تصفیه آب را بدانید.

تصفیه آب 8 مرحله ای مینروا در فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن، املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، زنگ لوله و رسوباتی که در کتری آب جوش جرم گرفته و همچنین موجب سنگ کلیه در بدن انسان میشوند را به کلی از آب لوله کشی شهری حذف مینماید. بدون شک دستگاه تصفیه آب خانگی سنگ کلیه را جلوگیری نموده و اگر هنوز درگیر سنگ کلیه نشدید بهترین گزینه در میان روش های جلوگیری از سنگ کلیه، استفاده از تصفیه کننده آب است.

در فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول یا همان کربن فعال، به صورت دانه ای و 100 درصد گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل قرار گرفته که با آزادسازی یون مثبت و منفی به حذف کلر از آب آشامیدنی میپردازد. حذف کلر از آب آشامیدنی میتواند از ریزش مو و چروک شدن پوست صورت و بدن انسان به خوبی جلوگیری کرده و همچنین از بروز بیماری های گوارشی و معدوی ناشی از وجود مواد شیمیایی ضدعفونی کننده در آب آشامیدنی نیز جلوگیری به عمل آورد.

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک CTO یا کربن فشرده نامیده میشود و تکمیل کننده وظیفه فیلترهای سه گانه تصفیه آب در مراحل اول دوم و سوم است. کربن بلاک مواد جانبی کلر همچون کلرامین از آب آشامیدنی را حذف نموده و از دیگر وظایف آن جلوگیری از عبور املاح درشت و ورود به فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس که قلب اصلی دستگاه تصفیه آب است، میباشد. املاح درشت در صورتی از مرحله اول عبور میکنند که فیلتر اشباع شده باشد، عمر مفید آن تمام شده باشد و از زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی نیز گذشته باشد. بهترین زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در مراحل اول تا سوم هر چهار الی شش ماه است.

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس Memberane مینروا، مارک فیلمتک آمریکا بوده و دارای هولوگرام رنگی جهت تشخیص ممبران اصلی از تقلبی است. ممبران 13 لایه ریزبافت قرار گرفته بر روی دستگاه های مینروا، توانایی حذف املاح مضر آب لوله کشی شهری تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را دارد. از مضرترین ذرات موجود در آب آشامیدنی که توسط فیلتر ممبران تصفیه آب مینروا به خوبی حذف میگردند میتوان به نیترات اشاره نمود که با ورود به بدن انسان به نیتریت تبدیل شده و باعث کاهش اکسیژن خون در بدن انسان شده و سالانه موجب مرگ و میر هزاران نوزاد میگردد. زمان تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب مینروا هر یکسال و نیم الی دو سال بسته به مصرف و کیفیت آب آشامیدنی منطقه است. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات در مراکز معتبر، مدل هشت مرحله ای مینروا است.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی POST CARBON در واقع انواع مدل های مینروا را به دستگاه آب شیرین کن خانگی تبدیل نموده و بو، طعم و رنگ بد و تلخ آب آشامیدنی را بهبود میبخشد. ضمن این که این فیلتر نیز از کربن گیاهی تولید شده و هیچ گونه مواد شیمیایی به آب آشامیدنی اضافه نخواهد کرد. پست کربن خطی همچنین از علت طعم تلخ آب تصفیه شده نیز جلوگیری مینماید تا از فواید نوشیدن آب آشامیدنی سالم بهره مند شوید.

فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز Mineral مینروا، به حفظ املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند میپردازد. این املاح معدنی کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات هستند که برای بدن مفید بوده و در آب آشامیدنی مصرفی روزانه مورد نیاز میباشند. املاح معدنی توسط سنگ dolomite در آب حفظ میگردند تا از کاهش بیش از حد سختی آب آشامیدنی تصفیه شده نیز جلوگیری شود و دستگاه تصفیه آب برای سلامت بدن مفید واقع شود.

فیلتر مرحله هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب، به آن خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی میدهد تا از رشد سلولهای سرطانی در بدن انسان جلوگیری نموده و به افزایش سطح سیستم ایمنی بدن انسان میپردازد.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز نیز از مهمترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب حرفه ای مینروا است و با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی به حذف باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی میپردازد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب رپرتاژ آگهی سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کیفیت آب آشامیدنی تصفیه آب مینروا مینروا مدل Minerva آب آشامیدنی هشت مرحله ای فیلتر تصفیه تایوانی اصل تعویض فیلتر آب تصفیه کن آب شیرین کن اکسیژن ساز اسمز معکوس تصفیه شده ترین مارک بدن انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل