Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد از ورود دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات سه واحد تولیدی خبر داد و گفت: حل مشکلات این سه شرکت نقش مهمی در حفظ اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر دارد. خبرگزاری میزان - علی بستامی، رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با اشاره به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات سه واحد تولیدی گفت: در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری شهرستان اشتهارد با دعوت از مسئولان شهرستانی از جمله رئیس صنعت معدن و تجارت، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی و دیگر مسئولان از کارخانه‌ها بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد درباره جزییات این برنامه که دادگستری و دادستان شهرستان اشتهارد متولی اجرای آن بودند، گفت: در این بازدید سه شرکتی که برای بازدید انتخاب شدند به دلیل مشکلات، فعالیت آن‌ها دچار اختلال شده و برای رفع مشکلات خود به دادگستری شهرستان اشتهارد مراجعه کرده بودند.   بیشتر بخوانید: رفع موانع تولید شرکت پایا پلیمر در جلسه ۷ ساعته دادستان تاکستان وی با بیان اینکه حل مشکلات این سه شرکت نقش مهمی در حفظ اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر دارد، تاکید کرد: این بازدید‌های میدانی نشان از پیگیری و جدیت دستگاه قضا برای رفع موانع تولید و اهتمام ویژه دادگستری به رصد مستمر فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی و تشکیل جلسه با صاحبان آن‌ها در راستای بند چهارم از محور اول طرح تحول قضایی دارد.

بستامی شرکت‌های تدبیران صنعت سپید، سبز گلشن تیراژه و روغن موتور فوکس ایرانیان را سه شرکت هدف این بازید برشمرد و تصریح کرد: در حاشیه این بازدید‌ها دستورات مقتضی برای حل مشکلات صادر شده و پیگیری موانع پیش روی این واحد‌های تولیدی تا حل کامل آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی جهش تولید ایجاد اشتغال دادگستری اشتهارد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی جهش تولید ایجاد اشتغال دادگستری اشتهارد دادگستری شهرستان اشتهارد حل مشکلات سه شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان