Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: برای نظارت بیشتر بر توزیع، عمده روغن در کرمانشاه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

احسان باقرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: توزیع کالاها از جمله روغن بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برنامه‌ریزی می‌شود و شبکه توزیع نیز بر اساس دستورات این ستاد در اختیار ما قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: جهت نظارت بیشتر بر عملکرد توزیع روغن در شرکت‌های پخش، کارخانجات صنعتی روغن و در سطح فروشگاه‌ها تصمیم بر این شد که عمده روغن در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای که نظارت ما بر آن‌ها بیشتر است و همچنین تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شود.

باقرخانی گفت: دلیل اینکه در برخی از فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود نظارت بیشتر است زیرا نظارت بر توزیع بسیار مهم و از الزامات کار ما است که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم.

نابه‌سامانی بازار کالاهای اساسی در سایه بی عملی دولت/ روغن همچنان گران و نایاب است1598 تن روغن خوراکی در 12 روز گذشته در همدان توزیع شدجهانگیری: هیچ منطق و دلیلی برای کمبود روغن در کشور وجود ندارد

وی با اشاره به خرید اجباری کالاهای دیگر برای خرید روغن افزود: این اقدام مصداق کامل فروش اجباری است و ما با این موضوع بسیار مخالف هستیم و در قانون نظام صنفی این کار جرم تلقی می‌شود.

باقرخانی گفت: هر فردی که اقدام به فروش اجباری کند مرتکب جرم شده و برای آن پرونده تشکیل می‌شود و تعزیرات حکومتی حکم لازم نسبت به این پرونده را صادر می‌کند.

وی عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در هر فروشگاهی که فروش اجباری مشاهده شد حتماً به شماره 124 اطلاع دهند و در اولین فرصت بازرسان سمت مراجعه می‌کنند و با فرد خاطی برخورد لازم انجام می‌شود.

باقرخانی افزود: از واحدهای صنفی متخلف درخواست می‌شود که نسبت به این کار اقدام نکنند که به طور یقین با برخورد قاطع همکاران بازرسی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/832

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد