Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:54:09 GMT

توزیع ۵۰ بسته ارزاق حمایتی در قلعه حسنخان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۲۵۴۶

توزیع ۵۰ بسته ارزاق حمایتی در قلعه حسنخان

همزمان با فرارسیدن عید مبعث و در آستانه سال نو شیوا مقدم (رییس فرهنگسرای خانواده) از توزیع ۵۰ بسته ارزاق حمایتی در قلعه حسنخان در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ «شیوا مقدم »، رئیس فرهنگسرای خانواده درباره نحوه برگزاری این برنامه گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز و همزمان با عید مبعث، ارزاق حمایتی در محله قلعه حسن خان با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با کرونا و ترویج انفاق، بخشش و نوع دوستی به همت کانون خیرین شفق متشکل از برخی اهالی محله یوسف آباد با توزیع ۵۰ بسته ارزاق حمایتی شامل روغن، رب‌ گوجه فرنگی، خرما، عدس، سویا و برنج با رعایت پروتکل های بهداشتی بین ساکنان محله قلعه حسنخان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، کانون خیرین شفق برای کمک معیشتی به نیازمندان پیشگام بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: «تنور دلگرمی»؛ کار نیک و خداپسندانه پخت و توزیع نان صلواتی بین ساکنان روستای محروم و کم برخوردار ترک آباد مرتضی گرد به نیت درگذشتگان هر دو هفته یکبار تا پایان آخرین هفته سال جاری انجام می شود و تجلیل از بانوان سرپرست خانواده در برنامه «حنانه بهشتی» با مشارکت مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 19 و توزیع بسته های حمایتی به مناسبت شب یلدا در بین ساکنین روستاهای مرتضی گرد و طلائین برای پیوند دادن افراد خیر با افراد نیازمند و پیشبرد اهداف فرهنگ سرای جهادی از دیگر فعالیت های فرهنگسرای خانواده در راستای کمک مومنانه است.

رییس فرهنگسرای خانواده در پایان گفت: خیرین و مردم نوع‌دوست برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این کار خداپسندانه می توانند با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای خانواده فرهنگسرای خانواده ارزاق حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های خبرنگاران درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهنگسرای نیاوران این روزها میزبان بیش از 200 اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با حضور استاد غلامحسین امیرخانی از ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

غلامحسین امیرخانی: حقوق کنونی خوشنویسان کفاف کرایه تاکسی‌شان را هم نمی‌دهد

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت 1403 دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه 15 اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری‌های فرهنگسرای نیاوران تعطیل است.

زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 از ساعت 16 الی 18 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند