Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی به‌همراه جمعی از مدیران استانی به منظور پیگیری مصوبات سفر معاونان، مدیران شرکت‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان که در آذرماه سال‌جاری انجام شد با نماینده ویژه وزیر، معاونین و جمعی از مدیران شرکت‌ها و مدیران عامل بانک‌های زیرمجموعه وزارتخانه دیدار و روند اجرایی طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه با موافقت معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۱۰ میلیارد تومان به سهم تسهیلات اشتغال روستایی چهارمحال و بختیاری افزوده شد، گفت: برای اتمام سه پروژه هتل روستای ده‌چشمه، هتل سیاسرد بروجن و هتل روستای فیل‌آباد در حوزه گردشگری حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

تخصیص تسهیلات برای  تکمیل کارخانه آب معدنی سالداران

وی افزود: برای تکمیل کارخانه آب معدنی سالداران واقع در روستای راستاب از توابع شهرستان فارسان ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که ۱۵ میلیارد تومان از این تسهیلات از محل تسهیلات روستایی و ۵ میلیارد تومان نیز از منابع داخلی بانک توسعه تعاون تامین می‌شود.

عباسی با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این پروژه‌ها شامل تکمیل طرح توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد، احداث خوابگاه دانشجویی و احداث ساختمان بانک رفاه دانشگاه و پارکینگ در ستاد دانشگاه واقع در خیابان کاشانی است که با سرمایه‌گذاری بانک رفاه کارگران اجرایی و عملیاتی می‌شوند، همچنین با تامین اعتبار توسط بانک رفاه دو باب خانه بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم استان احداث خواهد شد.

وی ادامه داد:  مقرر شد بانک رفاه کارگران برای احداث سه مدرسه در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری تسهیلات بلاعوض در اختیار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار دهد.

احداث 2گاوداری  6 هزار راسی در شهرستان‌های کیار و لردگان توسط شرکت شستا

استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث دو گاوداری 6 هزار راسی در شهرستان‌های کیار و لردگان توسط شرکت سرمایه‌گذاری شستا خبر داد و گفت: یک سرمایه‌گذار برای احداث یک واحد کارخانه لبنیات با ظرفیت ۶۰۰ تن و یک گاوداری ۱۰ هزار رأسی در استان اعلام آمادگی کرده است که مقرر شد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای این طرح‌ها فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش، چند پروژه درمانی در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌کند، توضیح داد: مقرر شد این سازمان سه درمانگاه در شهرهای اردل، شلمزار و سامان احداث و یک دستگاه ام آر آی در سال ۱۴۰۰ به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر اختصاص دهد.

عباسی افزود: برای احداث و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی در شهرکرد، تهیه زمین و اعتبار مربوط به آن از طریق سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته می‌شود و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی لردگان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای احیای واحد بروجن خودرو در شهرستان بروجن، عنوان کرد: مقرر شد یک سرمایه‌گذار از بخش خصوصی برای احیای مجدد این واحد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی یادآور شد: هفته آینده جلسه‌ای با روسای بانک‌های توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش جهت توسعه سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و صنعتی برگزار و نسبت به تخصیص اعتبار اقدام لازم بعمل آید.

عباسی در پایان گفت: مقرر گردید معاونت اشتغال و توسعه کار آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتبار لازم برای احداث ناحیه صنعتی بادام واقع در شهرستان سامان و همچنین ۱۰ پروژه زنجیره تولید برای شهرستان های ده گانه استان را از محل تسهیلات ارزان قیمت و روستایی تامین نماید.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری تسهیلات توسعه اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان تامین اجتماعی سرمایه گذاری برای احداث بانک رفاه مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجددا به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتا شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم برای اکثر نقاط استان انتظار است، همچنین بارش‌های رگباری و ضعیف در غرب استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: شدت بارش‌ها برای غرب استان به خصوص اردل، بخشی‌های کیار، کوهرنگ و غرب لردگان پیش بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطق غربی استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای سایر نقاط استان هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق استان به خصوص نیمه غربی، ممکن است بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت شود بنابراین آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برای صبح روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و از ظهر پنجشنبه تا هفته بعد دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی پیش بینی نمی‌شود.

کد خبر 750887

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت