Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر گرامی اسلامی برترین بشر و مخلوق خداست که بشر را از ظلمات بیرون آورد.

ایشان افزود: پیامبر (ص) همان کسی که بشر را از ظلم، جهل و فساد نجات داد و در تاریک‌ترین نقطه آن زمان که در جهل و سیاهی فرو رفته بود، پیام الهی را ابلاغ و بشر را از تاریکی به نور هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) به تنهایی مقابل بت‌پرستی و شرک ایستاد و مردم را موحد کرد؛ بی‌شک نسل بشر به این پیامبر مدیون هستند و خدا را شاکریم که ما را از نسل امت ایشان قرار داد.

ایشان با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت‌های پیامبر(ص) نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده است، تصریح کرد: امروز به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند؛ جمهوری اسلامی نیز در این مسیر پیشرو بوده و رسانه‌های ما به ویژه رسانه ملی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که باید بیشتر شود.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه تأکید کرد: اگر پیام اسلام و پیامبر عزیز آن به درستی برای مردم سراسر جهان تبیین و تبلیغ شود، کمتر کسی وجود خواهد داشت که آن را دریافت نکند و از مسیر ظلمانی دست نکشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است