Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: به افرادی که به هر نحوی در برگزاری انتخابات نقش دارند توصیه می‌شود عدالت و اصل بیطرفی را رعایت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حسین خسروی اسفزار صبح امروز در جلسه افتتاح کارگاه آموزشی فعالیت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات  اصل هفتم قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان است که همواره مورد تاکید نظام است و  کار اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستاها بر عهده وزارت کشور است اما  نظارت بر انتخابات بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس شوراهای اسلامی از هر استان سه نفر به عنوان هیئت‌های عالی نظارت استان بر انتخابات تعیین کرده که در خراسان جنوبی آقایان خسروی، نصیرایی و اسحاقی به عنوان  هیئت نظارت انتخاب شدند و نخعی نماینده نهبندان نیز به عنوان بازرس در تهران همکاری می‌کند. 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان: اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو رعایت می‌شودرعایت اصل بی طرفی در انتخابات اولویت کار دستگاه اجرایی و ستاد انتخابات استان مرکزی باشد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس با اشاره به توصیه‌ها به افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند افزود: نهایت همکاری با دوستان اجرایی در وزارت کشور را داشته باشیم چراکه دست خدا با جماعت است و دومین توصیه ما جدی گرفتن آموزش است.

وی افزود: بخش‌نامه اجرایی انتخابات شوراها را چندین بار ناظران مطالعه کنند. حفاظت از پرونده‌ها و اسناد مورد تاکید ما است و توصیه دیگر مراعات جدی عدالت و بی طرفی است.

نماینده بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر عدالت و بی طرفی رعایت نشود هیئت نظارت اختیار دارد افراد را جایگزین کند. بررسی صلاحیت‌هایی از امروز ثبت‌نام می‌کنند باید براساس دلایل قانونی معتبر باشد. حسن ظن به افراد و حفظ اصرار اشخاص نیز خیلی مهم است. 

انتهای پیام /254

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی بی طرفی اصل بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم