Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس، گفت: در استان گلستان در ۹۹۸ نقطه که ۳۴ نقطه شهری است و باقی آن روستایی است ۳ هزار و ۳۹۴ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، هادی حق‌شناس صبح امروز در جلسه افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان اظهار کرد: گاهی اگر به ریشه مسائل پرداخته شود شاید از تفسیر صدها ساعت شایعات جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: در استان گلستان در ۹۹۸ نقطه که ۳۴ نقطه شهری است و باقی آن روستایی است ۳ هزار و ۳۹۴ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

وی، افزود: ما هر کاری انجام دهیم که سرمایه اجتماعی را انجام دهیم باعث افزایش قدرت کشور در جهان خواهد شد، علاوه بر‌ موضوعات اقتصادی موضوع کم‌اعتمادی نیز معضل کشور است.

حق‌شناس گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات گذشته ۵۸ درصد بوده و ما ۹۹ روز فرصت داریم این سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

استاندار گلستان، تصریح کرد: کسانی که قانون اساسی را نوشتند می‌بینیم چقدر حکیم بودند که این قانون را با این زیبایی نوشته‌اند و اگر به اصول قانون اساسی پایبند باشیم و بند بند آن را اجرا کنیم حاصل این اجرای قانون، نظم و خیر برای مردم است.

وی، متذکرشد: با دل کار کردن در انتخابات بدون شک نفع آن برای خود ما و مردم خواهد بود، در انتخابات هر کاری که بتوان کرد که یک نفر حتی بیشتر پای صندوق بیاید باعث افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد و پایبندی کشور را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است