Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت را به مناسبت چهل و دومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۳ بخش مسابقه قرائت تحقیق و ترتیل سوره مبارکه فجر، مسابقه تحریر آیات و خطبه نهج البلاغه در خصوص پیروزی حق بر باطل، مسابقه مقاله نویسی در باره نقش قرآن و عترت در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  ویژه برنامه دهه فجر استان قزوین "انقلاب اسلامی در آیینه قرآن و عترت"  ۱۰۰  اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۳۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.

در رشته قرائت آقایان جواد رفعتی رتبه اول، مهدی بهاری رتبه دوم و مسعود لطفی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته ترتیل آقایان مهدی جوزی، حسین خلیلی، محمد امین رحیمی، علی اصغر آقاجانی و محمد یاسین رئیسی به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند.

در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان محمد طه رئیسی شایسته تقدیر شناخته شد و خانم‌ها معصومه حمیدی، مرضیه سهرابی، مهتاب افتخاری، حنانه سادات حسینی به عنوان رتبه‌های اول تا چهارم شناخته شدند.

در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان نیز فاطمه علوی منش شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته خوشنویسی (نستعلیق) محمدرضا سلیمانی رتبه اول، کلهری رتبه دوم، اکرم چگینی رتبه سوم، عباس خمسه رتبه چهارم را کسب کردند و در "شکسته نستعلیق" یونس رضایی رتبه اول، علی‌اکبر حمیدی رتبه دوم، مهدی بهاری رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش مقاله نیز نسیم طاهرخانی، زینب خدایاری، سارا زارعی، آوا فرمانبر، هاجر رضایی لایه و فاطمه حیدری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا ششم شدند.

آرزو مافی نژاد به عنوان شایسته تقدیر در خط لاتین و حسن ملاحاجی آقایی نیز به عنوان شایسته تقدیر در خط ثلث شناخته شد.

این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش استان قزوین، موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین و همچنین انجمن خوشنویسان استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت تجلیل دهه فجر جشنواره انقلاب اسلامی شایسته تقدیر استان قزوین قرآن و عترت شناخته شد رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه