Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، صبح امروز(چهارشنبه ۲۰ اسفند) در آیین آغاز مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه و نمایش دستاوردهای یکساله کمک‌های مومنانه سپاه تهران با بیان اینکه امروز آغاز پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه را شاهد هستیم، گفت: دستاوردها و عملکرد بسیج، سپاه و مجموعه بهداشت و درمان تهران بزرگ بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این یکسال، اتفاقات بزرگی رقم خورد و نظام انقلابی ما مولفه‌ ارزشمندی به‌نام حضور مردم را به رخ دنیا کشید، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ضدعفونی معابر تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کشور، توسط بسیجیان انجام شد و بسیجیان تهران در این یکسال خوش درخشیدند.

حسن‌زاده با اشاره به تولید مناسب مواد ضدعفونی و سایر اقلام بهداشتی، گفت: سطح تولید اقلام بهداشتی در مدتی کوتاه به نقطه سر به سر رسید و همه نیازها را تولید کرد و افتخار صادرات این اقلام را نصیب کشور کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: در یکسال اخیر بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در تهران توزیع شد. همچنین ۵ میلیارد تومان کارت هدیه توسط بسیج، سپاه و سایر نهادها به نیازمندان توزیع شد.

حسن‌زاده افزود: بالغ بر پنجاه میلیون ماسک به صورت رایگان در تهران توزیع شده است.

وی همچنین از تهیه و توزیع بالغ بر دو هزار جهیزیه توسط مردم، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی تهران خبر داد.

حسن‌زاده طرح بزرگ شهید سلیمانی را از عملکردهای برجسته نظام انقلابی و مردم در مقابله با کرونا دانست و گفت: به برکت این شهید عزیز و با کمک سپاه، بسیج و بهداشت و درمان این طرح دستاوردهای برجسته‌ای را به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: به‌یاد بیاوریم در اوایل دی و آبان، برآوردها حاکی از این بود که آمار تلفات روزانه به ۱۲۰۰ نفر خواهد رسید، اما با همت بلند مردم و حرکتی عظیم و سازمان یافته در قالب طرح شهید سلیمانی این عدد کاهش یافت و اکنون شاهد تلفات دو رقمی هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دست تک تک بسیجیان تهران که در این یکسال، مخلصانه و فداکارانه در مقابله با کرونا حضور داشتند، گفت: فرماندهی میدانی این عملیات بزرگ برعهده سردار سلامی بود که باید از ایشان قدردانی کنیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: مجاهدت‌های مربوط به کمک‌ مومنانه تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت و طرح شهید سلیمانی وارد مرحله دوم خود خواهد شد.

وی از سردار محمد یزدی، فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران قدرانی کرد و تصریح کرد: بسیاری از فداکاری‌های یکسال گذشته مرهون مدیریت، تواضع، اخلاص و اخلاق مومنانه این فرمانده ارزشمند است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران بسیج سپاه میدان امام حسین سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیر‌ها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستا‌ها ادامه دارد.

خردمند اظهار کرد: باتوجه به هشدار‌های صادر شده تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدار‌ها توجه و همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: باحضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت