Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:54:45 GMT

کودکان بیشتر از گذشته در معرض ابتلا به کرونا انگلیسی هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۳۴۳۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جبار علی صفایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه پیک چهارم بیماری کرونا به همراه ویروس کرونا جهش یافته در استان‌های مجاور استان کرمانشاه شیوع پیدا کرده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۶ نفر به ویروس کرونا جهش یافته یا انگلیسی مبتلا شده‌اند و یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق تخصص بیماری‌های عفونی اطفال در کرمانشاه تصریح کرد: ویروس کرونا در گذشته در اطفال کم علامت بوده اما ویروس کرونا انگلیسی افراد زیر ۲۰ سال و کودکان را بیشتر از سایرین مبتلا می‌کند.

صفایی با اشاره به اینکه شدت بروز علائم بیماری کرونا در ویروس جهش یافته بیشتر است، گفت: ویروس کرونا جهش یافته دستگاه‌های مختلف بدن اطفال به خصوص قلب را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی به مردم توصیه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ۲ عدد ماسک سه لایه به همراه شستشوی دست‌ها باید همانند قبل مورد توجه قرار بگیرد.

فوق تخصص بیماری‌های عفونی اطفال بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات سال جدید مردم باید از حضور در دورهمی ها و تجمعات پرهیز کنند.

کد خبر 5166131

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا کرونای انگلیسی کودکان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 همدان عکس استانها شهرستان کرج ویروس کرونا جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت