Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، یحیی گل محمدی به دنبال جانشین وی در ترکیب این تیم بود.

ایمان سلیمی و حجت حق وردی گزینه‌های بودند که گل محمدی و پرسپولیس بنا به دلایلی موفق به جذب آن‌ها نشدند تا سرخ‌پوشان به سراغ گزینه‌های دیگری بروند.

فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو یکی از گزینه‌های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی این تیم در نیم فصل دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم درحالی که در نقل و انتقالات تابستانی نیز این مدافع یکی از گزینه‌های مورد نظر سرخ‌پوشان در خط دفاعی خود بود.

فرجی که در پایان فصل قراردادش با این باشگاه با شهرخودرو به اتمام می‌رسد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با توجه به شرط باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایتنامه، با مدیران این تیم مشهدی برای پرداخت این مبلغ از هزینه شخصی و دریافت رضایتنامه اش به توافق رسیده است.

این مدافع بعد از بازی حساس شهرخودرو با ذوب‌آهن در چارچوب رقابت جام حذفی از این تیم جدا خواهد و برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران می‌شود تا بعد از مهدی ترابی و شهریار مغانلو سومین خرید زمستانی پرسپولیس باشد. همچنین گفته می‌شود فرشاد فرجی به برخی از هم بازی‌های خود گفته است که بازی با ذوب‌آهن آخرین بازی او با لباس شهرخودرو خواهد بود.

 

ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است