Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی گفت: آمبولانس در دیدار با قشقایی نیم‌ساعت دیر به تمرین ما آمد و حتی زمین تمرین استاندارد نداریم. یک زمین داریم که چمن خیلی بلندی دارد و یک دوش نداریم!

محمد نصرتی در خصوص آخرین پارس جنوبی جم صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، محمد نصرتی درباره عملکرد پارس جنوبی جم در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال به تسنیم گفت:

ما جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم و این کار را بیش از یک ماه بعد از تیم‌هایی چون مس کرمان و هوادار انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید از وزارت ورزش مجوز تیمداری می‌گرفتیم و پس از کسب مجوز مسابقات را خوب شروع کردیم. یاری نبود که بخواهیم او را جذب کنیم و بیشتر بازیکنان جوان و لیگ دسته دومی را به تیم اضافه کردیم. بسیاری از بازیکنان ما اولین سال بازی در رده بزرگسالان را تجربه می‌کنند.

نصرتی با اشاره به جوانگرایی خود در تیم پارس جنوبی گفت:

قاطعانه می‌گویم هیچ تیم و مربی در لیگ یک به اندازه من، به بازیکنان جوان و امید بازی نداده است. با این حال باشگاه نتوانست تعهدات خود را عملی کند. با وجود اینکه گفته شد در لیگ برتر نمی‌توانیم هزینه کنیم و در لیگ دسته اول مشکلی نداریم، اما در لیگ یک هم مشکل داریم. تاکنون 15 تا 20 درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و دریغ از یک ریال پاداش. زمین ثابت تمرین در تهران و امکانات چندانی در جم نداریم. مشکلات زیادی بوده است که با وجود آن، عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد غیبت چند روزه خود در تمرینات این تیم در نیم ‌فصل اول گفت:

گفتیم شاید شرایط بهبود یابد و تلنگری به مسئولان باشد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و برای بازگشت به لیگ برتر، هیچ عزم و اراده‌ای در مدیران ندیدم. آنها نسبت به همه چیز بی‌تفاوت هستند. مدیرعامل باشگاه هم تمام تلاش خود را می‌کند، اما کادر باشگاه پارس جنوبی هم دولتی است و رضاییان زیرمجموعه مدیران بالاسری است. یک بازی در جام حذفی و یک بازی تا پایان سال 99 داریم. با این رویه نمی‌شود کار کرد و پس از این دو مسابقه، تصمیم نهایی را با همکاران می‌گیریم.

نصرتی با اشاره به مشکلات زیرساختی پارس جنوبی افزود:

آمبولانس در دیدار با قشقایی نیم‌ساعت دیر به تمرین ما آمد و حتی زمین تمرین استاندارد نداریم. یک زمین داریم که چمن خیلی بلندی دارد و یک دوش نداریم! من به‌عنوان مربی به دنبال آینده هستم و می‌خواهم تیم خوبی بسازم که در کورس صعود به لیگ برتر باشد. کسی 10 سال دیر نمی‌گوید تیم مشکلات مالی و ساختاری داشت یا مربی به چه بازیکنانی بازی داد، فقط می‌گویند این مربی نتیجه نگرفت. من به یک بازیکن 18 ساله فیکس بازی دادم.

نصرتی با بیان اینکه پنجره نقل ‌و انتقالاتی پارس جنوبی جم بسته است گفت:

اگر مشکلات مالی برطرف شود و بازیکن جدید بگیریم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم مدعی باشیم؛ وگرنه اگر پارس جنوبی به لیگ دسته دوم سقوط نکند، باید کلاه خود را بالا بیندازیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره نیم‌فصل اول لیگ دسته اول گفت:

کیفیت فنی مسابقات در آغاز بازی‌ها خیلی خوب بود. زمین‌ها شرایط مساعدی داشت و بارندگی نبود. هر چه جلو رفتیم، کیفیت بازی‌ها به دلیل بارندگی و شرایط جوی پایین آمد. سر و صدای نیمکت‌ها و ضعف مفرط داوری هم در نیم‌فصل اول مشهود بود.

نصرتی با انتقاد از قضاوت داوران گفت:

من الکی از داوران تعریف نمی‌کنم و اگر آنها قضاوت خوبی داشته باشند، می‌گویم خوب هستند. داوران اگر ضعیف باشند، مانند بازیکنان و مربیان باید خودشان را تقویت کنند. داوری در نیم‌فصل اول خیلی ضعیف بود و داوران تحت تأثیر حواشی نیمکت‌ها قرار داشتند. سر و صداها باعث می‌شد بازی شرایط عادی خود را نداشته باشد.

نصرتی در مورد اینکه رأی شکایت پارس جنوبی از نود ارومیه به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز، به سود نود صادر شد، گفت:

ما حکم را به کمیته استیناف بردیم و این بازی صد درصد باید 3 بر صفر به سود ما شود. موضوع پُرواضح است. پنجره نقل و انتقالاتی نود بسته است و به هیچ عنوان نمی‌تواند بازیکن بزرگسال بگیرد. آنها یک بازیکن جذب کرده‌اند که می‌گویند او را برای خدمت سربازی به تیم دیگر داده بودیم. این بازیکن در یک تیم فوتسال بازی می‌کرد و پس از آن به تیم تابلو نصر شهرکرد رفت که نظامی نبود. این بازیکن جزو سهمیه فیفا به تابلو نصر رفته بود و یک تخلف وحشتناک و آشکار رخ داد. اگر فیفا این موضوع را بفهمد، آبروی ما می‌رود.

اخبار داغ 

اشک های طارمی در آغوش کونسیسائو شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کونسیسائو: بعد از اخراج طارمی، ذات واقعی پورتو را نشان دادیم؛ حذف یوونتوس در تاریخ باشگاه ماندگار می شود حکم 9 سال زندان برای روبینیو تأیید شد؛ اتهام تعرض جنسی به یک دختر 23 ساله 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد نصرتی نیم فصل لیگ دسته فصل اول یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران