Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون کادر درمان، کادر اورژانس بیمارستان، کادر بخش کرونا ،نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جانبازان شیمیای بالای ۵۰ درصد واکسیناسیون آنها انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه ۱۷۵ سالمند استان در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شود، اظهار داشت: در این مرحله ۸۸ سالمند و مابقی مراقبان سالمندان هستند که واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس عسگری افزود: واکسینه کردن معلولان مقیم مراکز شبانه‌روزی و مراقبان آنها و همچنین سالمندانی که در منزل در قالب طرح مراقب در خانه نگهداری و از خدمات پرستاری برخوردارند، در اولویت بعدی قرار دارد.

عسگری اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۳۵ نفر از سالمندان استان دریافت‌کننده خدمات بهزیستی در مراکز شبانه‌روزی، روزانه و خدمت در منزل بهره‌مند هستند.

وی افزود: در استان ۱۶ مرکز روزانه و سه مرکز شبانه‌روزی سالمندان فعال است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲ شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع کرونا و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

چهارمحال و بختیاری هفدهمین استانی است که شیوع ویروس کرونای انگلیسی در آن به اثبات رسید.

ویروس جهش یافته کرونا، معروف به کرونای انگلیسی، از قدرت سرایت‌پذیری بیشتری برخوردار است یعنی تا حدود ۸۰ درصد بیشتر از کرونای قبلی قابلیت انتقال و مبتلا کردن افراد جامعه را دارد و درصد کشندگی آن نیز ۳۰ درصد بیشتر از نوع معمولی آن است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سالمندان چهارمحال وبختیاری سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سالمندان چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا سالمندان چهارمحال وبختیاری سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری