Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:35:58 GMT

اتفاق خوب برای فرمانده استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۳۶۱۴

اتفاق خوب برای فرمانده استقلالی ها

شبکه الکاس تیم منتخب هفته هجدهم لیگ ستارگان را معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شبکه «الکاس» قطر با اتمام مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان به معرفی بهترین ها و تیم منتخب این هفته پرداخت. در تیم منتخب هفته هجدهم لیگ ستارگان امید ابراهیمی که به فرمانده استقلالی ها مشهور است به عنوان کاپیتان و ستاره الاهلی در بازی با الریان در تیم منتخب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی در این بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی اخبار لژیونرها امید ابراهیمی لیگ ستارگان قطر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 848584 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم نوجوان قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!