Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت:عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ابوطالب اردیبهشت ماه ۹۹ و با زمانبندی ۱۰ ماهه توسط سازمان عمران آغاز شد و طبق زمان بندی اعلام شده با اعتبار بیش از ۱۱۵۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و در اختیار مردم قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز(۲۰ اسفند) در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح ابوطالب که با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی ازمدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: احداث این تقاطع از سال۸۶ درخواست مردمی بود، زیرا در کنار طولانی بودن مسیر دسترسی به مرکز شهر و ترافیک سنگین تصادفات جرحی و فوتی زیادی در این محل اتفاق می افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: این درحالی بود که طبق آمار سال ۹۸بیش از ۱۴۳ مورد تصادف جرحی و فوتی در این نقطه داشته ایم. کاظمی با بیان اینکه یکی از اولویت های پروژه‌های عمرانی اتصال حاشیه شهر به متن است، اظهارکرد: برهمین اساس پل ها و تقاطع های غیر همسطح مانند دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، تقاطع غیر همسطح نخودک(ابوطالب)، مصلی و.. دردستور کار قرارگرفت و اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نخودک( ابوطالب) در زمان مقرر به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این تقاطع، اردیبهشت ماه ۹۹ و با زمانبندی ۱۰ ماهه توسط سازمان عمران آغاز شد و طبق زمان بندی اعلام شده امروز افتتاح و در اختیار مردم قرارگرفت.

 

کاظمی تصریح کرد:‌ این پل بتنی به طول ۴۷۰ متر با احتساب رمپ ها و شامل ۸ دهانه ۲۳ متری و ۷۲ عدد تیر پیش ساخته بتنی و عرض مسیر روی پل شامل دو خط عبور و یک خط توقف اضطراری ۵/۹ متری مسیر روی پل و دو مسیر کندرو در ضلع شمالی و جنوبی به طول ۱۲۰۰ متر با مجموع هزینه ای بیش از ۱۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است همچنین مسیلی زیر این پروژه قرار دارد که باید حفظ می‌شد، لذا از این کال از طریق باکس عبور کردیم.

 

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به معارضات موجود در مسیر اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: یکی از این معارضات وجود ۳۰ پلاک در مسیر بود که با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تملک شد، اکنون نیز با دستور شهردار مشهد مقرر شد تا ادامه این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر برای دسترسی جاده کلات به شهر نیز انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه تیرگذاری دهانه چهارم و پنجم تقاطع غیر همسطح ابوطالب با توجه به گذر محور صدمتری به صورت شبانه و با هماهنگی پلیس راهور و محدودیت ترافیکی ایجاد شده انجام شده است خاطرنشان کرد: اجرای تیرگذاری شبانه دهانه پنجم در مدت زمان ۶ ساعت یک رکورد در اجرای این پروژه به جا گذاشته است.

 

کاظمی ادامه داد: در مجموع اتصال ابوطالب جنوبی به ابوطالب شمالی و به نوعی اتصال حاشیه به متن شهر ساماندهی و توسعه محور ابوطالب شمالی، کاهش بار ترافیکی تقاطع غیرهمسطح خیام و محدوده سپاد از طریق ایجاد دسترسی جایگزین در ابوطالب شمالی، کاهش حجم ترافیک در میدان سپاد و میدان امام حسین(ع) و ایجاد مسیر جایگزین برای اتصال به محور کلات از طریق امتداد بلوار ابوطالب شمالی بخشی از اهداف اجرای این پروژه بوده است.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهرداری مشهد تقاطع غیر همسطح ابوطالب ابوطالب شمالی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری