Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در جلسه امروز شورای اطلاع رسانی استان  با اشاره به وضعیت شکننده کرونا و اهمیت اطلاع رسانی در جامعه خواستار تشکیل  پویش لغو سفر شد.

اکرمی گفت: باید مردم را از قبل آگاهتر کرد و باید برنامه‌هایی تنظیم شود تا مردم رو سوق دهیم به سویی که از رفتن به سفر خود داری کنند که البته صدا و سیما با برنامه‌های موثر در این زمینه نقش به سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از صدا و سیما خواست در سال ۱۴۰۰ با یک برنامه مدون و موثر در بحث اطلاع رسانی با یک برنامه جامع و خوب در جهت آگاه سازی بیشتر مردم از بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: خطر کرونای جهش یافته هم جدی و هم نزدیک است و در این زمینه شورای اطلاع رسانی باید با اقدامات شایسته اطلاع رسانی کند.

او ادامه داد: البته بسته به شرایط آموزش هم در بحث اطلاع رسانی بسیار موثر است و لذا مجموعه‌ای از عوامل باید با مدیریت درست از پیک چهارم کرونا جلوگیری کنیم.

اکرمی تصریح کرد: فرهنگ سازی یکی دیگر از عوامل اطلاع رسانی است که صدا و سیما و مطبوعات نقش به سزایی در این زمینه دارد و صدا و سیما باید با برنامه‌های محتوایی در این زمینه تلاش کند.

او ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم یکی از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است و مجموعه‌ای از همه عوامل در این امر دخیل هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی همچنین خواستار تصمیم جمعی شد و گفت: باید همه مسئولین به یکدیگر کمک کنند تا در جهت رفع مشکلات مردم بتوانیم قدم برداریم و یک رنسانس اطلاع رسانی دقیق ایجاد شود و بدانند هر جا که مسئولین با یکدیگر همکاری نکنند مشکلات متوجه مردم میباشد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران کرونا در استان مرکزی معاون سیاسی اطلاع رسانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است