Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:43:03 GMT

دستگیری عوامل باند «ساسی مانکن» در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۴۰۰۸

دستگیری عوامل باند «ساسی مانکن» در تهران

با اعلام دادسرای امنیت اخلاقی عوامل باند «ساسان حیدری یافته» ملقب به «ساسی مانکن» خواننده مقیم آمریکا در داخل کشور بازداشت شدند.

به گزارش مشرق،‌ با اعلام دادسرای امنیت اخلاقی عوامل باند ساسان حیدری یافته (ملقب به ساسی مانکن) خواننده مقیم آمریکا بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اینجا برخی والدین بعد هر آهنگ مبتذل با بچه‌هاشون دابسمش می‌سازن!

دادسرای امنیت اخلاقی در اطلاعیه‌ای به خانواده‌های نگران نسبت به تربیت فرزندان خود اطمینان خاطر داده است که بنا بر رسالت قانونی خود و در پاسخ به مطالبات آنان، با جنایتکارانی که سلامت روانی و معصومیت کودکان و نوجوانان ما را هدف قرار دهند، مماشاتی ندارد و قطعاً آنان را به سزای عمل خود می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: زن «ساسی» هم اجازه نمیده پسرش شعرهای باباشو گوش بده

این خواننده چندی پیش با انتشار موزیک ویدیویی با محتوای مستهجن، سبب ایجاد موجی از واکنش‌های منفی در فضای مجازی شده بود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا دستگیری ساسی مانکن دادسرای ارشاد اخبار حوادث آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان