Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات کاراته وان ترکیه اظهار کرد: ملی پوشان ما روز سه شنبه به کاراته وان استانبول اعزام شدند و بعد از یک سال تعطیلی مسابقات بین المللی، این اولین رویدادی است که تیم ملی به عنوان بازی تدارکاتی پیش از کسب سهمیه المپیک در آن شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از هرگونه نتیجه، ارزیابی بهتری از عملکرد تیم ملی خواهیم داشت تا در این وقفه طولانی مدت به واسطه لغو مسابقات، کادر فنی بررسی دقیق تری از عملکرد بازیکنان داشته باشد.

او درباره اتمام مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر نسبت به سوپر لیگ شرایط متفاوت تری دارد؛ چرا که تعداد تیم‌های شرکت کننده به نسبت بیشتر است و روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم این شرایط برای کاراته کشور که بازیکنان یک سالی دور از مسابقات بودند، محک جدی تلقی شود. همچنین امیدوارم ویروس کرونا سریع‌تر ریشه کن شود تا شاهد حضور تماشاگران در مسابقات مهم باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد زمان برگزاری سوپر لیگ آقایان و بانوان بیان کرد: مسابقات سوپر لیگ آقایان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیری می‌کند. همه ورزشکارانی که ظرفیت پوشیدن تیم ملی را داشته باشند، قطعا به این مهم می‌رسند. راه ورود به تیم ملی همیشه مسابقات انتخابی بوده است. در سوپر لیگ بانوان هم  چند تیم از حضور در مسابقات انصراف داده اند و فعلا برنامه‌ای برای مسابقات در سال ۹۹ نداریم. در سال آینده برنامه ریزی می‌کنیم تا با توجه به انصراف تیم‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها رایزنی کنیم.

بیشتر بخوانید

حسنی پور: نباید از بازیکنان انتظار روز‌های اوجشان را داشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته طباطبایی کاراته وان سوپر لیگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی