Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از مناطق یمن را با حملات هوایی پیاپی هدف گرفتند.

به نقل از سایت المیادین، ائتلاف در سه حمله منطقه النهدین در جنوب صنعا را هدف گرفت و اطراف شهر صعده و منطقه آل عمار و اردوگاه کهلان در شمال یمن را مورد حمله قرار داد. جنگنده های ائتلاف همچنین استان ذمار در جنوب صنعا را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حملات چند روز پس از عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن و حملات به شرکت نفتی آرامکو و پایگاههای عربستان در الدمام، عسیر و جیزان صورت گرفت.

جنگنده های ائتلاف عربی در ۲۴ ساعت گذشته حملات خود به استان های مارب، صنعا، صعده، جوف و ذمار را تشدید کردند تا جایی که استان مارب واقع در شمال شرق صنعا ۳۰ مرتبه مورد هدف قرار گرفت. این در حالی است که دولت مستعفی یمن بارها از جامعه جهانی خواسته دولت صنعا را برای توقف حملات خود به مارب؛ آخرین پایگاه این دولت و ائتلاف سعودی در شمال شرقی یمن تحت فشار قرار دهد.

در استان صعده هم جنگنده های ائتلاف ۱۱ مرتبه دست به حملات هوایی زدند. این جنگنده ها همچنین استان ذمار را سه مرتبه هدف گرفتند.

درگیری ها میان نیروهای انصارالله و ائتلاف هم در ناحیه خب والشغف در استان جوف همچنان ادامه دارد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هدف گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران

بازدید 7 الحاق جنگنده‌‎های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی ایران به شدت باعث نگرانی اسرائیل و آمریکا شده است. شبکه کان اسرائیل در گزارشی به جزئیات معامله خرید جنگنده‌های سوخو 35 توسط ایران از روسیه و تاثیر آن بر رویارویی ایران و اسرائیل پرداخت. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد