Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:35:04 GMT

لزوم تبیین مقام حضرت آمنه(س) برای جامعه اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۴۶۴۶

لزوم تبیین مقام حضرت آمنه(س) برای جامعه اسلامی

ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان بر لزوم تبیین مقام حضرت آمنه(س) برای جامعه اسلامی تاکیدکرد.

آیت‌الله‌ ناصر مکارم شیرازی در پیام تصویری به اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه سلام‌الله علیها که صبح امروز در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، تاکید کرد: در سایه برگزاری این کنگره لطف و نظر رسول گرامی اسلام نسبت به برگزارکنندگان بیشتر خواهد شد و ضرورت دارد مقام این بانوی بزرگوار تبیین شود تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید عنوان کرد: حضرت آمنه سلام‌الله علیها، دارای صفات برجسته اخلاقی هستند و تمام این صفات اخلاقی به فرزند گرامی‌شان رسول خدا صلی‌الله علیه و آله نیز منتقل‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آمنه سلام‌الله علیها دارای یک شخصیت ممتاز و برجسته‌ای هستند که در جامعه چندان شناخته‌شده نیست و امید است این کنگره بتواند به معرفی شخصیت ایشان کمک کند تا مزایای اخلاقی، فکری و صفات ایشان در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم استانی فرهنگی و هنری آيت الله العظمي مکارم شيرازي حضرت آمنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است