Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: در اولین روز اجرای راهیان_نور_مجازی ، قریب به یکصد هزار نفر از دانش آموزان در بستر شبکه شاد از این برنامه بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سرهنگ "کرم رضا نصراللهی"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در مراسمی که به مناسبت ۲۰ اسفندماه روز ملی راهیان نور در سپاه استان ایلام برگزار شد گفت: در اولین روز اجرای #راهیان_نور_مجازی ، قریب به یکصد هزار نفر از دانش آموزان در بستر شبکه شاد از این برنامه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:روز ۲۰ اسفند ماه در تقویم رسمی به عنوان روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است و فرصتی برای معرفی گنجینه های عظیم دوران دفاع مقدس و تجلیل از خادمان و دست اندکاران این حرکت فرهنگی می باشد .   سرهنگ نصرالهی افزود: مناطق جنگی دوران دفاع مقدس از قبیل قرارگاه بانروشان ، قلاویزان ، شرهانی در استان ایلام و مناطق اروند و شلمچه در جنوب کشور در قالب فیلم مستند به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد به دانش آموزان معرفی شده است.   وی تصریح کرد:در سال گذشته تا قبل از شروع کرونا   نزدیک به ۳۰ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج را در قالب کاروان های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی استان و جنوب اعزام کردیم و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از از سراسر کشور از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کردند.    در این مراسم از دو نفر از برگزیدگان هفدهمین جشنواره ملی ره آورد راهیان نور که در بخش دلنوشته شایسته تقدیر بودند ؛ با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.   انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: بازدید کردند استان ایلام هزار نفر راهیان نور شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شبکه برق روستای "تختان بخش سراب میمه در شهرستان دهلران که بر اثر سیل ۲ روز گذشته آسیب دیده بود، وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ولی الله ناصری، روز یکشنبه با اشاره به حضور به‌موقع و سریع نیروهای برق شهرستان برای رفع آسیب دیدگی شبکه برق روستای تختان به دلیل وقوع سیل گفت: بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا، ترانسفورماتور برق روستا و بیش از یک هزار متر شبکه برق‌رسانی روستا دچار خسارت شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به تخریب تعدادی از پایه‌های برق این روستا افزود: این پایه ها با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان دهلران به سرعت نصب شد.

ناصری به آمادگی این شرکت برای مقابله به حوادث غیرمترقبه، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، اشاره و عنوان کرد: در کمتر از چند ساعت، شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای "تختان" اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان به محل اعزام شدند.

ناصری به نصب بیش از یک هزار متر کابل برق در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون روستای تختان از برق پایدار برخوردار است.

به گزارش تسنیم، زیرساخت های برق، آب و گاز روستای تختان به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در روز جمعه 14 اردیبهشت آسیب جدی دیده بود.

دهستان تختان، یکی از دهستان‌های بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • عظمت آب ورودی به تنگه زرانگوش در ایلام
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام